יוסי סאסי מתכנן: קבוצת ניהול להפועל



יוסי סאסי מעוניין להקים קבוצת ניהול להפועל.חיים וומברנד יחליף את גמיש בחוזה מול סאסי, צחי בזיז יעמוד בראש. סלמן עמר מועמד להכח, לופא קדוש ועופר טלקר מועמדים

בימים אלה מנהל יוסי סאסי מגעים להשבת צחי בזיז להנהלת הפועל ירושלים.
 

גיל רז ועמוס סאסי החליטו שלא לחזור לקבוצה והבעלים פנה לצחי בזיז. מקורביו של סאסי אמרו ל"ירושלים נט": "יוסי מעריך מאוד את בזיז, כאב לו שהוא עזב את הקבוצה בעונה שעברה. עכשיו הוא יהיה בראש וינהל את הפועל".
 
צחי בזיז אמר לנו הבוקר: "נמשכים המגעים, למרות המשקעים אני לא דוחה את הפועל על הסף".
 
מה שיותר מעניין בהסכם הניהולי שצפוי להיחתם הוא שחיים וומברנד, רואה החשבון של מוטי גמיש, לקח על עצמו את ההסכם המלא שנחתם בין גמיש לסאסי.
וומברנד טוען שיש באפשרותו להשיג ספונסרים והוא זה שיהיה אחראי על המועדון כשצחי בזיז ינהל בפועל.  את תגובתו של וומברנד לא היה ניתן להשיג עד כה. יוסי פסו צפוי לקבל סמכויות נרחבות יותר.
 
בעניין המאמן, סלמן עמר לא צפוי לאמן העונה את הפועל ומועמד מוביל לאימון הכח רמת גן.  סאסי שוקל לפנות להפועל ללופא קדוש שאימן בעונה שעברה את הפועל אשקלון והציל אותה מירידה. מי שעוד מועמד מוביל הוא עופר טלקר. בקבוצה ניסו לברר האם עידן טל יהיה מעוניין לאמן אך השחקן מעדיף לפרוש ולא לאמן.
 
הקבוצה עדיין לא שילמה את שכרם של מרבית השחקנים. עד כה רק הצעירים קיבלו את המשכורות של חודש אפריל ובמועדון הבטיחו שעד ה-20 ביוני יכנסו המשכורות של אפריל ומאי לכולם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה