ירושלים מעצמת ספורט



פרשן הספורט של רדיו ירושלים, מישל דיין שראה כבר הכל, מתרגש מטדי החדש בעקבות המשחק נגד אנגליה ולקראת הגמר בשבוע הבא

אפשר לומר ללא ספק כי אתמול החל עידן חדש בירושלים.

כאיש ספורט ותיק מאוד שהחל את דרכו במגרשים בקטמון ובימק"א המיתולוגיים עברה בי צמרמורת בכניסה לאצטדיון טדי המחודש.אצטדיון טדי, ישראל נגד אנגליה

במשחקה השבוע של נבחרת ישראל מול אנגליה במסגרת אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21, זו הייתה פשוטה חוויה מדהימה -אווירה אירופאית לכל דבר. טדי המחודש, עם 23 אלף צופים שנכחו במשחק מעניק חווית כדורגל ותרבות ספורט מהדרגה הראשונה. אנו הירושלמים יכולים להיות גאים מאוד שזו התוצאה הסופית של שיפוץ האצטדיון.

אני בטוח שנחווה עוד הרבה מאוד אירועי ספורט גדולים בעירנו הגדולה שלנו, כי אין מתאימים כמו עיר בירה, ואצטדיון מודרני כדי לארח את כל אירועי הכדורגל החשובים והגדולים שיהיו בעתיד במדינת ישראל. יותר ממילה טובה וחופן מחמאות לאנשים שעסקו  סביב השעון כדי לגרום לנו, הירושלמים, גאווה גדולה.

מישל דיין, מבטיח הנאה צרופהבראשם, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אנשי רשות הספורט בעירייה בראשות אורי מנחם ועובדיו המסורים.  כמובן למנהל האצטדיון, יעקב מלול ועובדיו.


ניפגש בגמר היורו ביום שלישי הבא 18.6 באצטדיון טדי, ירושלמים יקרים -  כשתושלם בניית הארנה בסמוך לטדי , נוכל באמת לומר שירושלים היא על המפה בספורט. ועכשו רק נותר שהקבוצות הירושלמיות יתחזקו וישתמשו במתקנים המפוארים כדי לתת לנו חווית ספורט מהנה ומושלמת.

מובטחת לכם הנאה צרופה,
שלכם, מישל דיין. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה