הצד האחר: האוהדים שתומכים בגאידמק



לא כל אוהדי בית"ר רוצים שגאידמק יעזוב את המועדון. יש כאלה שחושבים שטביב עשוי להזיק לקבוצה לא פחות ממה שהזיק לכפ"ס ולהפועל ת"א: "ההיסטוריה של האיש אומרת הכל"

בצל המחאות נגד ארקדי גאידמק ואיציק קורנפיין, מסתבר שיש גם אוהדים שחושבים שגאידמק, שהשקיע מאות מיליונים בקבוצה, צריך להישאר ולהביא עמו את המשקיעים מצ'צ'ניה.

אותם אוהדים חוששים מאוד לגורלה של בית"ר אם תעבור לידיו של אלי טביב: "בימים האחרונים אנחנו שומעים וקוראים רק דברים נגד גאידמק וזה חמור. ההיסטוריה של טביב אומרת הכל. הוא הרס את כפר סבא והפועל תל אביב ואנחנו מאמינים שצריך לתת לגאידמק עוד הזדמנות. הייתה לו יותר מהזדמנות אחת להרוס את בית"ר והוא לא עשה את זה".

תומכיו של גאידמק כועסים גם על התנהלותו של ראש העיר ניר ברקת:"לפני שבוע הוא סיפר כמה גאידמק טוב לבית"ר וכמה הוא תרם ושאסור לדרוש ממנו ללכת, עכשיו הוא התהפך כי זה מתאים לו מאוד. זה ביזיון".

בעניין אחר, 4 מתוך 8 האוהדים שנעצרו אתמול בגין הפרות סדר ותקיפות שוטרים בהפגנה מול ביתו של גאידמק, הובאו הבוקר בפני שופט ששיחרר אותם בערבות עצמית וערבות של צד ג' ששילם 400 שקלים. בנוסף אותם אוהדים הורחקו מביתו של גאידמק למשך 45 יום. אוהדי הקבוצה שנכחו בהפגנה טוענים כי שוטרים השתמשו בכוח מוגזם שלא לצורך.

מחר צפוי אלי טביב להגיש באמצעות עורכי דינו בקשה להעביר לידיו את המועדון לאור החוזה שחתם עם עמותת האוהדים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה