העמותה נגד קורנפיין, היו"ר:שמוליק לוי מסית נגדי



קרבות הבעלות על בית"ר ירושלים עברו לפסים אישיים. עמותת האוהדים: "כסף מעוור עיני חכמים". קורנפיין לא נשאר חייב: "לוי מנצל את רשימת חברי העמותה לשימוש לחברה שבבעלותו"

פלאש 90
 כאילו לבית"ר ירושלים אין מספיק צרות, הערב החליטה עמותת האוהדים לצאת באופן גלוי ופומבי נגד יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין.
 

היו"ר שלא הגיב עד הערב על המתרחש בין טביב לגאידמק, עמד במרכז ההודעה שפרסמה העמותה לתקשורת: "עמותת האוהדים מברכת את ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת על תמיכתו הכנה בה ובאלי טביב. אנו שמחים שברקת בחר בצד הנכון והאמיתי של הסיפור. כמו כן, שמחנו לשמוע את יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון מביע תמיכה בגלוי בטביב ובעמותה, כנראה שגם הוא הבין שאין קבוצה בלי אוהדים".
"מאידך, עצוב לנו לראות את איציק קורנפיין יושב בשקט לאור המאורעות האחרונים, אותו איציק שישב עם העמותה על ההסכם, שהכיר באופציית המכירה בכל גוף תקשורת והודיע שארקדי לא ישקיע במועדון עד שנוותר על האופציה. בלתי נתפס שאיציק היה סמל של המועדון ונשא על גופו את סמל המנורה. על זה אומרים - כסף מעוור עיני חכמים."
עד היום, קורנפיין בחר שלא לצאת בפומבי נגד העמותה והמהלך עם טביב אך הערב, לאור דברי האוהדים הודיע היו"ר :"שמוליק לוי מסית באופן אישי ומתריס. כנראה שהוא כבר רואה לנגד עיניו תפקיד בעתיד בבית"ר ירושלים. שמוליק לוי מנצל את רשימת החברים בעמותה ואת רשימת המנויים של המועדון על מנת לעשות שימוש לחברה שבבעלותו "שווה שווה" וכמו כן עושה שימוש בשמה של בית״ר ירושלים בכדורגל חופים. כנראה ששמוליק לוי כבר מרגיש שהקבוצה שוב בבעלות אבא שלו ומוכן לעשות הכל בשביל להגיע לתפקיד, תוך כדי הסתה בצורה חריפה ללא שום קשר למציאות. כבר ראינו שיש להסתות במדינה משמעות. הכתובת על הקיר ועל הראש של שמוליק לוי."

 

".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה