מי יהיה הבעלים של בית"ר רושלים - מערכה נוספת



ביום שטביב רכש את בית"ר דרך עמותת האוהדים, גאידמק הפתיע עם הודעה על קונה אחר: תמיר מג'ידוב, איש עסקים אמיד מצ'צ'ניה שירכוש 50% מהקבוצה. מג'ידוב כבר עובד

ארקדי גאידמק הדהים הלילה את כולם כשהודיע שבזמן שהותו ברוסיה, סיכם עם איש עסקים מקומי, ישראלי לשעבר, תמיר מג'ידוב על רכישת 50% מבית"ר ירושלים.

"אני שמח וגאה להודיע שמצאתי פתרון למצבה של בית"ר. כבר כמה חודשים שאני רוצה להעביר את הסמכויות שלי לאדם אחראי אחרי שהשקעתי קרוב ל-400 מיליון שקלים במועדון. מג'ידוב יכול לרכוש מיידית את הקבוצה. התקציב יהיה לפחות חמישה מיליון דולר, מג'ידוב מחובר לאנשי עסקים ויספק ספונסרים לבית"ר. מדובר באלטרנטיבה טובה, אני לא סומך על טביב".

מג'ידוב הוא ישראלי לשעבר שחי בצ'צניה. מג'ידוב עלה ארצה ב-99', התגייס לצה"ל והיה לוחם מג"ב מצטיין. כשסיים את שירותו חזר לצ'צניה ונכנס לעולם העסקים. את מג'ידוב כל שחקני בית"ר מכירים מאחר והוא היה מתאם הביקור של בית"ר בצ'צ'ניה.

מעמותת האוהדם שהחתימה את טביב על חוזה רכישה נמסר: "כמו שחשבנו והערכנו נכון, היה ברור כי מר גאידמק ונציגיו לא יוותרו בקלות ויעשו הכל כדי לפגוע בקבוצה. אנו מודיעים כי לא ניתן לשום איש בין אם הוא אמיתי או איש קש של גאידמק להשתלט על המועדון. כפי שכבר הודענו הבוקר העמותה מימשה את האופציה על הקבוצה ותצא למהלך משפטי במידת הצורך מגובה בקהל אוהדיה על מנת לשמור על המועדון היקר הזה בידיים שפויות".

 צילום: אסף שקד, האתר הרישמי של בית"ר ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה