לארי טננבאום הודיע: לא אתמוך בקטמון



המיליונר הקנדי עודכן ע"י ניר ברקת בפיצוץ המו"מ לאיחוד האדומות והודיע שלא יתמוך כלכלית העונה בקבוצת האוהדים. ברקת ביקש עזרה גם להפועל ירושלים אך נענה בשלילה. גרשקוביץ': "קיבלנו את ההחלטה בהבנה"

בהפועל קטמון התאכזבו לשמוע שהמליונר הקנדי, לארי טננבאום הודיע שלא יתמוך העונה בקבוצה אחרי שעודכן שאיחוד האדומות לא ייצא לפועל.
 

טננבאום שמקורב מאוד לספורט הירושלמי ולראש העיר ניר ברקת, התכוון לתרום לקבוצה המאוחדת חצי מיליון דולר ולתת לה חצי מיליון דולר נוספים כהלוואה.
 
ברקת צלצל למליונר ושמע ממנו שאין בכוונתו להזרים כספים לקבוצת האוהדים וגם לא להפועל ירושלים.עבור קטמון מדובר בבשורה לא קלה שכן תרומתו של טננבאום היא חלק מתקציב הקבוצה.
 
חבר הועד המנהל, מרקוס גרשקוביץ' אמר ל"ירושלים נט": "קיבלנו בהבנה את ההחלטה של לארי לא לתרום את הכסף שהוא התכוון לתרום באיחוד. במסגרת השיתוף פעולה עם לארי, אנחנו נעביר אליו את תוכנית העבודה שלנו כמו שעשינו כל שנה".
 
טננבאום אמור לנחות בארץ ב-17 ביוני ועד אז יכינו אנשי קטמון בקשה חוזרת לתמיכה הכלכלית. ראש העיר ינסה לעזור לקבוצה לשנות את החלטתו של טננבאום אך בסביבתו מעריכים שהסיכויים לכך אינם גבוהים.
 
מלשכת ראש העיר נמסר: "ראש העיר, ניר ברקת,  שוחח אתמול בלילה עם לארי טננבאום וביקש ממנו לבחון אפשרות לחלק את סך התרומה וההלוואה לשני המועדונים האדומים בעיר, למרות שהאיחוד לא יוצא אל הפועל. מצידו, החליט מר טננבאום לדחות את ההצעה ולא להעמיד את המשאבים".
 
מוטי גמיש שעודכן במאמציו של ראש העיר ובסירוב של טננבאום לתרום גם להפועל:"אני מאמין בראש העיר ובעזרה שהוא נותן ועוד ייתן לי וגם אם לא יצליח, מה שהוא עשה עבור הפועל בעונה הקודמת, מספיק לעשר שנים".
 
גמיש אגב, עדיין לא הודיע סופית על עזיבתו וטרם מסר את החלטתו ליוסי סאסי שמצפה לתשובה ביממה הקרובה.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה