גמיש בדרך החוצה מהפועל, סאסי: אשמח שישאר



חודש יוני כבר בפתח וההכנות של הפועל ירושלים תקועות. הסיבה: חילוקי דעות בין היו"ר לגמיש. מקורביו של סאסי: "מוטי גרם לאוהדים להאמין בדברים שלא יקרו". הבעלים רוצה שרז יחזור מיידית

בזמן שהקבוצות בלאומית עובדות בכל הכח על העונה הבאה, ההכנות של הפועל תקועות.צילום: שיר תמר וליהי אלבו
 

אחרי שאתמול נפגש מוטי גמיש עם אוהדי הפועל והסביר להם על התוכניות לקראת העונה הבאה, היום מסתבר שהיו"ר לא מרוצה ממספר סעיפים בחוזה מול סאסי ובראשם עניין מורשי החתימה.
 
גמיש דורש מסאסי להיות מורשה החתימה היחיד בקבוצה אך יוסי סאסי מסרב לוותר על זכותו כבעלים.
 
מנגד, מקורבים לסאסי טוענים שגמיש לא עמד בהתחייבויות שלו על כה וחייב כסף לספקים ולשחקנים שעדיין לא קיבלו משכורות על חודש אפריל.
 
גמיש אמר לנו הערב: "כרגע לא נראה שאשאר". יוסי סאסי ששמע על דבריו של גמיש מ"ירושלים נט" אמר:"אני מאוכזב לשמוע את זה, אשמח מאוד שמוטי ישאר בקבוצה".
 
גורמים בהפועל אמרו הערב שככל הנראה, נטייתו של גמיש לעזוב לא נובעת מחילוקי דעות עם סאסי אלא מכך שהוא אינו יכול לעמוד בתשלומים שנותרו לספקים ובתשלום המשכורות.
 
אגב, מקורבים לסאסי הביעו פליאה על הדברים שהבטיח גמיש אתמול לאוהדים ואומרים: "היו"ר גרם לאוהדים להאמין בדברים שלא היו קורים גם אם הוא נשאר".
 
יוסי סאסי ינסה להפעיל לחצים בימים הקרובים על גיל רז ולהשיבו לקבוצה. רז ישוב להפועל אך ורק אם יקבל שכר ולא יהיה מוכן לעבוד בהתנדבות כמו בעבר. סאסי מעריך מאוד את רז וירצה שישוב גם אם גמיש ישאר. את תגובתו של רז ששוהה בחו"ל לא היה ניתן להשיג.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה