גמיש: ביום חמישי אמנה מאמן ומנג'ר, כהן פורש



גמיש וסאסי עדיין לא סיכמו את כל התנאים בינהם אבל היו"ר כבר הציג את החזון לקראת העונה הבאה. גמיש מתכוון למנות מנג'ר ומאמן עליהם יודיע ביום חמישי לדבריו. כהן יהיה מאמן השוערים של הפועל פתח תקווה

מוטי גמיש ועורך דינו של יוסי סאסי, אבי סגל, נפגשו הערב וסיכמו כמעט על כל התנאים שיאפשרו את המשך דרכו של גמיש במועדון.
 

היו"ר לא מתכוון לקנות את הפועל וימשיך בתור יו"ר עם סמכויות נרחבות. ההסכם החדש עדיין לא נחתם אך זה לא מנע מגמיש להיפגש הערב עם אוהדי הקבוצה ולהציג בפניהם את התוכנית לקראת העונה החדשה.
 
לדבריו של גמיש, האיחוד עם קטמון הוא כבר היסטוריה והקבוצה זקוקה לניר ברקת על מנת להתקיים. האוהדים סיפרו שגמיש היה נחרץ מאוד בדבריו שהפועל לא יכולה להמשיך בלי עזרה כספית מראש העיר.
 
מנגד, בהמשך הפגישה הבטיח גמיש שיעשה הכל כדי שהקבוצה לא תלך לעונה פיננסית . היו"ר התנה את דבריו בהלוואה גדולה שהוא מתכנן לקחת על מנת להעמיד קבוצה ראויה וגם בעזרתו של ראש העיר.
 
גמיש הודיע לאוהדים שברצונו למנות מנג'ר מקצועי ומאמן והבטיח שיודיע על זהותם ביום חמישי הקרוב. בנוסף, היו"ר מתכוון להקים דירקטוריון שיכלול שני אנשי עסקים ושני אוהדים והוא בראשם.
 
גמיש גם הודיע לאוהדים שאין בכוונתו להתחרות בהפועל קטמון: "שחקן שיקבל הצעה מקטמון מוזמן לעבור. אני לא מתכוון להתחרות בהם ולהציע סכומים גדולים יותר". היו"ר גם הודיע שלמרבית השחקנים יש אופציות וחוזים לעונה הבאה.
 
בעניין אחר, השוער הותיק והמצויין רפי כהן, הודיע הערב שהוא פורש מכדורגל. כהן יהיה מאמן השוערים של הפועל פתח תקווה.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה