האם גמיש יעזוב את הפועל ירושלים?



היו"ר והבעלים סאסי לא הצליחו להגיע להסכמה והערב תתקיים בינהם פגישה מכרעת. אם ישאר, גמיש לא יקנה את הקבוצה אך דורש שליטה בלעדית בניהול

בעוד קצת יותר מחודש אמורה הפועל ירושלים לחזור לאימונים אבל נכון לעכשיו, שום דבר לא מתקדם בקבוצה.
 

יוסי סאסי ומוטי גמיש נפגשו בסוף השבוע האחרון אך לא הצליחו להגיע להסכמות בינהם והערב ייפגשו שוב, לפגישה אחרונה שתקבע כיצד תראה הנהלת הקבוצה בעונה הקרובה.
 
גמיש לא יישאר בכל מחיר בהפועל. היו"ר דורש שליטה בלעדית בנעשה בקבוצה, כולל ניהול חשבון הבנק ללא התערבותו של סאסי. בנוסף, סאסי יהיה זה שיצטרך לתת ערבויות לקבוצה .
 
היו"ר ששקל לרכוש את הפועל מידיו של הבעלים, ירד מהרעיון כך שסאסי ישאר הבעלים. ל"ירושלים נט" נודע שראש העיר ניר ברקת רוצה מאוד שגמיש ישאר במועדון ויסייע כלכלית לקבוצה אם היו"ר ימשיך.
 
"יוסי מאוד רוצה שמוטי ימשיך והוא ימשיך לכבד את החוזה שבינהם ככתבו וכלשונו ומצפה גם ממוטי לעשות כך", אמר לנו היום גיל רז.
 
"יוסי ימשיך לתת למוטי כל עזרה שתידרש, לרבות אי התערבות מוחלטת בחיי היום יום של הקבוצה. יוסי עשה הכל לטובת האיחוד ונתן למוטי ייפוי כח שאף הופקד אצל עורך הדין שלו. לצערו של יוסי, לא התממש האיחוד המיוחל", מוסיף רז ומסכם: "יוסי מקווה שהרצון של ברקת לאיחוד והעובדה שהוא לא הצליח למרות כל הנסיונות יביאו לכך שברקת ימשיך ויעמוד בהבטחתו לעזור להפועל".
 
סלמן עמר, המועמד המוביל לאימון הקבוצה, הגיש אתמול בערב הצעה כספית לגמיש אך שום החלטה לא יכולה להתקבל עד אשר יסדיר גמיש את החוזה החדש עם יוסי סאסי אם בכלל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה