טסלפפה ממשיך בקטמון, שרצקי: 'שמחים שהוא איתנו'



זה היה צפוי ועכשיו זה גם רשמי: עופר טסלפפה יאמן את העולה החדשה ללאומית גם השנה. שחקן בכיר מהפועל ירושלים הביע את רצונו לעבור לקבוצת האוהדים- בקטמון מחכים לראות אם הפועל תממש עליו את האופציה. ירון דוויק מונה ליו"ר הועד המנהל

רשמית, הפועל קטמון התחילה לעבוד. מנכ"ל הקבוצה אורי שרצקי, נפגש אתמול בערב עם עופר טסלפפה והחתים אותו גם לעונה הקרובה.צילום:גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים
 

במועדון היו מרוצים מאוד מטסלפפה שהעלה את הקבוצה לראשונה ללאומית והמינוי שלו היה עניין של זמן בלבד, למרות השמועות שקטמון תחפש מאמן אחר.
 
שרצקי אמר הבוקר ל"ירושלים נט" : "אנחנו שמחים שעופר איתנו. הוא מוכיח הצלחה בכדורגל כבר כמה שנים ברציפות ואנחנו בטוחים שהוא ימשיך בקו הזה איתנו".
 
עופר טסלפפה אמר: "אני שמח מאוד להמשיך בקבוצה. אני מקווה מאוד שנעמוד באתגרים שמצפים לנו ושנרצה את הקהל המדהים שלנו".
 
בישיבת הועד המנהל שהתקיימה אתמול נבחר ירון דוויק ליו"ר הועד במקום עומרי שיינפלד שסיים את תפקידו. מחירי חברות בעמותה בעונה הקרובה:רגיל-1200, זוגי - 2000, הורה וילד- 1400, חייל- 750. מחירי המנויים לעונה הקרובה יהיו: מבוגר-600, נוער/חייל- 400.
 
עופר טסלפפה מחזיק כבר ברשימת שחקנים אותם ירצה לראות בקבוצה. עידן שמש ימשיך, כמו גם אסף עזו ושי אהרון. הפועל קטמון קיבלה מסר ברור משחקן בכיר בהפועל ירושלים שמעוניין לעבור לקבוצת האוהדים. בקטמון, שמעוניינת מאוד בשחקן, הבהירו שלא יעשו שום מהלך עד שהפועל ירושלים תקבל החלטות לגביו.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה