עכשיו זה סופי: אין איחוד



הועד המנהל של הפועל קטמון התכנס והחליט שלא להמתין עוד לראש העיר ומוטי גמיש. שרצקי וטסלפפה נפגשו בתחילת השבוע עם דודו דהאן, המאמן יחתום כבר היום על חוזה לעונה הבאה

הועד המנהל של הפועל קטמון התכנס הבוקר והחליט: לא יהיה איחוד בין הפועל קטמון והפועל ירושלים. משמע, בעונה הבאה יאלצו האוהדים להתמודד עם דרבי אדום.

"אחרי משא ומתן קדחתני וארוך שנמשך חודשים ארוכים והגיע לשיאו השבוע, אנחנו מודיעים רשמית שלא הצלחנו להגיע למתווה שיאפשר איחוד בין שתי הקבוצות", כך נכתב בהודעה שפרסם הבוקר הועד המנהל.

 
בקטמון טוענים שלמרות שדחו לא פעם את הדד ליין, עד לבוקר זה עדיין לא התקבלו המסמכים המלאים מעידים על החובות המלאים של הפועל ירושלים ולכן הוחלט שלא להמתין עוד. בנוסף, בקבוצה לא היו מוכנים לפשרות בנוגע למבנה ההנהלה.
 
"רצינו, ניסינו אבל לא במחיר שעלול היה להביא לפירוק של הפועל ירושלים המאוחדת. אנחנו מתחילים את ההכנות לקראת עונת הבכורה בלאומית כאשר המצפון שלנו נקי. עשינו כל מה שיכולנו עבור האיחוד שלא יוצא לפועל", הודיעה קבוצת האוהדים.
 
מנגד, מוטי גמיש טוען שהסכים להתפשר עד בלי די על מנת לקדם את האיחוד בין הקבוצות. גמיש שלח אמש הודעה לועד המנהל שהוא מוכן לוותר על הדרישה לכהן בהנהלה במשך שלוש שנים ומוכן להיות חבר הנהלה לשנה אחת בלבד.
 
מרכוס גרשקוביץ' אישר שקטמון אכן קיבלה את המייל מגמיש אך הוסיף:" המייל שגמיש שלח לנו לא מקובל עלינו: בתנאי הסף שהוצגו מהיום הראשון הבהרנו שהקבוצה היא קבוצת אוהדים. בתחילה גמיש הסכים אך לקראת הסוף הוא הציב תנאים לצורה בה יתקיימו הבחירות. הקבוצה היא בבעלות האוהדים ולא נשנה זאת. אצלנו לא מקבלים מינוי פוליטי".
 
הפועל קטמון התחילה לעבוד: מלבד אסף עזו אין שחקנים חתומים עד כה. שי אהרון אומנם לא חתום אך ימשיך בקבוצה. כבר השבוע התחילו השיחות עם שחקנים ואורי שרצקי ועופר טסלפפה נפגשו עם סוכן השחקנים דודו דהאן כבר ביום שני במטרה לקבל ממנו עצות והמלצות לשחקנים. עופר טסלפפה יחתום על חוזה חדש עוד היום.
 
על השאלה מדוע התקיימה פגישה עם דהאן במהלך השיחות על האיחוד אמרו בקטמון: "היה ברור לנו שאנחנו חייבים לקדם את האינטרסים שלנו וכמה שיותר מהר במקרה שלא יהיה איחוד. אין בכך שום דבר רע".
 
מוטי גמיש אמר היום ל"ירושלים נט": "אני מאוכזב מאוד, רציתי קבוצה אחת חזקה בירושלים ועשיתי את כל המאמצים שזה יקרה. חבל לי מאוד ואני הולך להתחיל לבנות את הקבוצה לשנה הבאה".
 
גמיש אמור להתחיל בימים הקרובים בבניית הקבוצה לעונה הבאה וייפגש עם סלמן עמר במטרה להחתימו לעונה נוספת.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה