אולי הפעם? אלי טביב נכנס לעניינים



הבעלים העתידי כבר קיבל את טיוטת החוזה הראשונה והבהיר שהוא מעוניין לרכוש את הקבוצה סופית. אלי כהן לא ימשיך, לוזון המועמד המוביל. טביב העביר מסר לריקן: "אל תחתום בקבוצה אחרת"

התקדמות במו"מ על בית"ר ירושלים: עורכי דינם של אלי טביב וארקדי גאידמק צפויים להיפגש מחר במטרה לקדם משמעותית את העברת הבעלות על הקבוצה.
 

הבעלים העתידי כבר קיבל לידיו את טיוטת החוזה הראשונה ועורכי דינו של טביב כבר עובדים על שינויים שצפויים לעבור מחר לעורכי דינו של גאידמק לאישור נוסף.
 
הנה לכם אחת ההוכחות המשמעותיות לרצון של אלי טביב לסיים את הסאגה ולרכוש את בית"ר.טביב העביר בתחילת השבוע מסר לאבי ריקן המחוזר וביקש ממנו להמתין עוד כמה ימים לפני שיחתום בקבוצה אחרת.
 
טביב יודע טוב מאוד שריקן הוא השחקן הכי מחוזר כרגע בבית"ר ירושלים והוא מעוניין להחתים אותו על חוזה חדש. הבעלים העתידי מודע לדרישותיו של ריקן ומוכן לשלם לו סכום שגבוה משמעותית מההצעה האחרונה שקיבל מאיציק קורנפיין.
 
כידוע, טביב ייקח על עצמו את הגרעון שעומד על כתשעה מיליון שקלים. אלי כהן צפוי לסיים את תפקידו במועדון ונכון לעכשיו, המועמד המוביל לתפקיד המאמן הוא גיא לוזון. בנוסף, טביב מעוניין להחזיר למועדון את דוד אמסלם.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה