איחוד? "איש עסקים בשם הפועל קטמון יקנה את הפועל ירושלים"



אם התוכנית של ראש העיר אכן תצא לפועל, בקטמון מבהירים את המתווה. קבוצת האוהדים טוענת שלא קיבלה הוכחות לכספים שגוייסו. גמיש ויתר על דרישתו לכהן כיו"ר אך לא יוותר על דרישתו לשבת שלוש שנים בהנהלה. ורק בעיריית ירושלים עדיין אופטימיים

המשא ומתן הארוך בהיסטוריה נמשך. האור בקצה המנהרה עדיין לא נראה, וקטמון שרוצה להתחיל בהכנות לעונה הבאה והראשונה שלה בלאומית, מעוניינת לסיים את הסאגה עד מחר.
 

מחר בבוקר תתקיים ישיבה של הועד המנהל של קטמון וחברי ההנהלה מצפים לקבל מסמכים שיעידו שניר ברקת אכן גייס את הסכום עליו הצהיר. בנוסף, בקטמון מצפים לקבל מסמך חתום על ידי יוסי סאסי בו יתחייב לקחת על עצמו חובות עבר שעוד עשויים לצוץ.
 
מעבר לנושא הכספים, קבוצת האוהדים מסרבת להתחייב בפני מוטי גמיש שהוא יכהן בועד המנהל בשלוש השנים הקרובות. גמיש וויתר על דרישתו לשמש כיו"ר הקבוצה המאוחדת אך לא מוכן לוותר על הדרישה לשבת בועד המנהל. קטמון מציעה לגמיש להיות חלק מהועד בשנה הקרובה אך לא מעבר לכך.
 
נושא זה צפוי להיות מכשול ענק בדרך לאיחוד שכן גם בקטמון וגם מוטי גמיש לא מוכנים להתפשר בעניין.
 
בקטמון אמרו היום: "ראש העיר מפזר הבטחות בשם אנשים אך עדיין לא ראינו שום אישור רישמי שהכסף אכן קיים. בנוסף, הסברנו למוטי גמיש שניהול הקבוצה ישאר כמו שהוא כעת ושהקבוצה תנוהל על ידי האוהדים בלבד עם בחירות מידי שנה. מוטי אכן ויתר על דרישתו להיות היו"ר אבל לא מוכן להתפשר מעבר לכך. אצלנו נבחרים פעם בשנה, אף אחד לא מכהן יותר משנה ללא בחירות".
 
בקבוצת האוהדים הבהירו שלא יחכו יותר: "מחר בבוקר אנחנו מתכנסים ורוצים לראות את כל המסמכים. אם נראה שמושכים אותנו, נודיע שהסיפור נגמר, שוב. אין לנו את הפריבילגיה לשבת בחיבוק ידיים ולא להחתים מאמן ושחקנים. כדי שלא יהיו טעויות נבהיר שהאיחוד הוא בין הקהל ולא יותר מכך אם אכן נתאחד. איש עסקים בשם הפועל קטמון יקנה את הפועל ירושלים וזאת האמת".
 
בהפועל לעומת זאת, מופתעים מדברי קבוצת האוהדים: "לקטמון יש את כל האישורים שהיא צריכה כולל חתימה שיוסי מתחייב לקחת על עצמו חובות עבר אם יצוצו. הם יכולים רק לחלום שנמשיך להתקפל עוד. אם יהיה איחוד הפועל תדרוש שאחד מאוהדיה יישב בהנהלה כבר העונה בנוסף למוטי גמיש".
 
יו"ר הועד המנהל, עומרי שיינפלד שמסיים מחר את תפקידו אמר ל"ירושלים נט": "כל המסמכים המשפטיים וההוכחות אמורים להיות מוגשים עד מחר בבוקר. בימים הקרובים תהיה הכרעה. מבחינת הכנות אנחנו בזמן פציעות מכבי קביליו יפו. מחר יהיה יום קריטי".
 
מוטי גמיש אמר לנו: "הכדור עבר לידיים של קטמון ברגע שכל עניין החובות התבהר. ראש העיר עשה את המאמצים וגייס את הכסף. אני מאוד מקווה שנושא התפקידים לא ימנע מהם לעשות איחוד ואני לא מתכוון להתפשר על הדרישה שלי לכהן שלוש שנים בהנהלה".
 
מעיריית ירושלים נמסר: "לשכת ראש העיר עוסקת בנושא האיחוד באופן שוטף ובצמוד עם הקבוצות. אנחנו עושים את מירב המאמצים להביא לאיחוד היסטורי בירושלים ואנו תקווה כי כבר בימים הקרובים נוכל לבשר על כך".
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה