בית"ר הפסידה והסתבכה בתחתית



הקבוצה של אלי כהן הפסידה 1:3 בטדי למכבי נתניה, למרות שער יתרון אדיר של אבי ריקן. הצהובים יכולים לרדת ליגה בשבוע הבא. ואתמול: קטמון הסתבכה גם היא, הפועל ממשיכה לדרוס

בית"ר ירושלים הפסידה הערב 1:3 בטדי למכבי נתניה בקרב תחתית חשוב. בית"ר הוליכה 0:1 משער נדיר של אבי ריקן בדקה ה-15 מ-30 מטרים, אבל נתניה הפכה את התוצאה משערים של פיראס מוגרבי (28), יוסי שבחון (43) ואחמד סבע (פנדל, דקה 80). חיים מגרלשווילי הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-78.

 

בעקבות ההפסד, בית"ר שוב הסתבכה בתחתית, ובסיטואציה מסוימת אף עלולה לרדת לליגה הלאומית. הפסד בהפרש שערים גבוה של בית"ר לבני סכנין, ניצחון של מכבי נתניה על הפועל ב"ש וניצחון של הפועל על עכו על הפועל חיפה, עשויים להוריד את בית"ר ליגה.   

 

ואתמול: הפועל קטמון הפסידה 0:1 לבני אילת וירדה למקום השני, אחרי שקביליו יפו גברה 0:2 על הפועל מרמורק. העולה לליגה הלאומית תיקבע במחזור האחרון, כשקטמון תארח את אורתודוכסים לוד ויפ תארח את כפר יונה.

 

עוד אתמול: הפועל ירושלים הביסה 0:3 בחוץ את מכבי הרצליה משערים של איציק כהן וצמד של עדי סלוניקי. בעקבות הניצחון של הפועל רעננה על הפועל נצרת עילית, השחקנים של סלמן עמר צימקו את הפער מהמרום השני לארבע נקודות, שלושה מחזורים לסיום העונה.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.   

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה