אליפות הספורט של גוש עציון יוצאת לדרך



אליפות גוש עציון ע"ש זאב סגל תתקיים זו הפעם ה-11 ברציפות, ביום שישי, ה-3 במאי 2013 החל מהשעה 06:45 בבוקר. האליפות המוכרת כתחרות ארצית רשמית, קצרה בשנים האחרונות הצלחה רבה והיא אליפות הספורט הגבוהה ביותר בישראל.

אליפות גוש עציון כוללת: טריאתלון , אקוואתלון ( שחייה וריצה ) ,מרוץ ריצה 10,000 מ', מרוץ אופניים 10,000 מ' , מרוץ אופנים של 5,000 מ' ומרוץ ריצה של 5,000 מ'.יצוין כי כל המקצים עוברים בין נופיה הקסומים של גוש עציון.  כמדי שנה מושכת אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון  את בכירי הרצים בישראל, כאשר הבולטים שנטלו חלק באליפות הספורט הם אלופת ישראל נילי אברמסקי האחים רן ודן אלתרמן. בשנה שעברה,באליפות העשור של הגוש נטלו חלק למעלה מ-1000 משתתפים,שיא המשתתפים באליפות והשנה מצפים המארגנים לשבור את השיא ולהעמיד לאירוע החגיגי כ-1500 רצים ורצות.

כמסורת שהתפתחה בשנתיים האחרונות גם השנה תקיים הנהלת מרכז הקהילתי של גוש עציון מרוץ עממי לכל המשפחה שיוקדש כולו למען ילדי שלוה,ילדים בעלי צרכים מיוחדים.במקצה העממי  באורך שני קילומטרים, צפויים לרוץ יחד למען שלוה,ראש מועצת גוש עציון דודי פרל, מנהל מרכז קהילתי גוש עציון,מני כץ,הנהלת ארגון שלוה וילדי שלוה מירושלים ומגוש עציון.  השנה ייערך במסגרת האליפות מרוץ צה"ל בו ישתתפו מאות חיילים מיחידות שונות הנמצאות באזור גוש עציון.

מני כץ , מנכ"ל מרכז קהילתי  גוש עציון:" אנו שמחים על פתיחת ההרשמה לאליפות הספורט המרכזית של גוש עציון .בשנה שעברה האליפות רשמה הצלחה גדולה עם קרוב ל-1000 משתתפים שהגיעו מרחבי הארץ.האליפות בגוש עציון הינה ייחודיות מהרבה אספקטים ומעניקה לרצים חוויה ייחודית ומעניינית ולמעשה הרצים חווים את גוש עציון דרך הרגליים.גם השנה נקיים את מרוץ מיוחד למען ילדי שלוה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהאליפות. אנו רואים בכך זכות גדולה לערוך את המרוץ למען שלוה כחלק מהפעילות הרחבה שלנו למען הקהילה .נשמח לארח גם השנה את כל הרצים והרצות באירוע ספורט ובריאות לכל המשפחה".

כפיר כהן, מנהל מחלקת הספורט מרכז קהילתי  גוש עציון:"אליפות הספורט ע"ש זאב סגל היא אחד מאירועי הספורט המרתקים והססגוניים המתקיימים בגוש עציון.אליפות גוש עציון  מבטאת הלכה למעשה את פעילותינו לקידום הספורט המקצועי והעממי ככלל ואת והספורט  והספורטאים בגוש עציון בפרט והשנה אנו משיקים את האליפות ה-11 שלנו וזה בהחלט סיבה נוספת לחגיגה הגדולה.צפויה לנו חוויה ספורטיבית לכל המשפחה ".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה