אחרי 40 שנה - בית"ר בגמר



בתום דרמה יוצאת דופן, הקבוצה של גבי גפן העפילה לגמר הגביע לליגות הנמוכות, אחרי שניצחה 77:86 את בני יהודה. היריבה בגמר: מכבי טבריה

קבוצת הכדורסל של בית"ר ירושלים עשתה אתמול היסטוריה, כשהעפילה לגמר הגביע לליגות הנמוכות, אחרי ניצחון דרמטי 77:86 על בני יהודה. כזכור, בית"ר הייתה צריכה לנצח את המשחק ביותר משמונה נקודות הפרש, וכך אכן היה. הקבוצה של גבי גפן תפגוש בגמר את מכבי טבריה, כשבימים הקרובים נדע היכן ומתי יערך המשחק.

 

 

המשחק עצמו החל בנדנדת סלים, כשהיתרון עבר מצד לצד. רגע לפני המחצית, בני יהודה ברחה לבית"ר ועלתה ליתרון של עשר נקודות הפרש, כלומר, 19 בסיכום הכללי. במחצית, המאמן גבי גפן העיר את השחקנים שלו והכניס בהם רוח לחימה בית"רית. הצהובים יצאו מחדר ההלבשה נחושים מאוד, אבל בני יהודה שמרה על היתרון והובילה בשמונה נקודות הפרש כעשר דקות לסיום.

 

 

לרבע האחרון עלתה בית"ר עם חמישה גארדים, מה שבלבל את היריבה, ובעזרת דחיפה מהקהל המקומי הצליחה להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון. ואז, החלה הדרמה. 20 שניות לסיום הובילה בני יהודה בנקודה אחת (בסיכום הכללי), אבל חטיפת כדור של עמית נחמה הוציאה את בית"ר למתפרצת, שהסתיימה בעבירה על נחמה. הגארד לא התבלבל, קלע את שתי הנקודות מהקו, ונתן את האות לחגיגה הצהובה ואחרי 40 שנה, בית"ר חוזרת למעמד הגמר.    


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה