נתק בין יוסי סאסי למוטי גמיש



מזרחי וסלוניקי היו אמורים להיכלל בסגל מול מכבי פתח תקווה, יוסי סאסי סירב לחתום על החוזים ורק לקראת המשחק גילו השניים שלא עברו בבקרה. הסיבה: סאסי נעלם. מקורביו של גמיש: "הוא מסוגל לעזוב את הפועל עוד היום"

הפועל ירושלים רשמה אתמול עוד משחק ללא נצחון אבל הדרמה האמיתית התרחשה מאחורי הקלעים. אדם מזרחי ועדי סלוניקי שחתמו על החוזים בתחילת השבוע גילו אתמול שהם לא בסגל למשחק.

השניים לא עברו בבקרה מאחר ויוסי סאסי שעדיין נחשב לבעלים של הקבוצה, הבטיח לחתום על החוזים אך התחרט ברגע האחרון ולא חתם.


בתחילת השבוע הודיעו אנשיו של גמיש לסאסי שהיו"ר מעוניין לממש את אופציית הרכישה והצדדים קבעו להיפגש ביום שני, ברביעי בפברואר על מנת להשלים את המהלך.
 
גורמים במועדון סיפרו: "הכל כבר מוכן כדי לקחת את הקבוצה מיוסי סאסי. יש כספים, יש ערבויות, וכל שנותר הוא להוציא את המהלך לפועל. יוסי כנראה קיבל רגליים קרות ונעלם. הנפגעת העיקרית היא כרגיל הקבוצה".
 
במועדון מספרים כי בחודשים האחרונים הושקעו בקבוצה למעלה מחצי מיליון שקלים שכללו את השיפוץ הנרחב, תשלום חלקי של החובות ועוד.
 
מוטי גמיש עצמו לא מוכן לדבר על הנושא אך מקורביו מספרים:"אם יוסי לא יחזור לתמונה כבר היום, מוטי מסוגל להרים ידיים וללכת. תהליך העברת בעלות על קבוצה לוקח כמה חודשים וכדאי ליוסי להתעורר. מוטי מסוגל לקום לזרוק לסאסי הכל עוד היום ואיתו ילכו גם כל הספונסרים".
 
מקורביו של סאסי טוענים אחרת: יש עניינים לא סגורים בין יוסי למוטי וכמו שכולם יודעים , יוסי סאסי הוא איש עסקים ממולח. הוא לא יוותר עד שגמיש יעשה הכל בדרך שלו".
 
בקבוצה מקווים שהסאגה שמסתמנת כסבוכה, תסתיים עד יום שני, אז תארח הפועל את הפועל כפר סבא בטדי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה