נעצרו בטדי: בית"ר הפסידה לבני יהודה



בצל החתמתם הצפוייה של שני השחקנים המוסלמים, בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 לבני יהודה באיצטדיון טדי. האוהדים זעמו וקראו קריאות גזעניות. אמיר עגייב הכניע את הרוש בדקה ה-43 מנבדל גבולי.כהן: "צריך ללמוד לחיות עם מוסלמים". שמונה אוהדים נעצרו

אחרי הניצחון המרשים על הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים הפסידה היום לבני יהודה, 1:0 והציגה יכולת שלא ממש הזכירה את הקבוצה הלוחמת של אלי כהן בתקופה האחרונה.
 

בצל ההודעה על הצטרפותם של שני שחקנים מוסלמים לקבוצה, בבית"ר קיוו שהשחקנים ישארו מרוכזים, מה שכנראה לא ממש קרה, הרבה בזכות הכעס של הקהל ביציעים. יושבי היציע המזרחי קראו קריאות גזעניות וקיללו את ארקדי גאידמק ואיציק קורנפיין. היציע המערבי החזיר בשריקות בוז ומערכת הכריזה בטדי הופעלה על מנת להוריד את הלהבות. בכל מקרה, הקריאות הגזעניות צפויות להירשם בדו"ח השיפוט.
 
אלי כהן התייחס לשחקנים שבדרך ואמר: "יש מילארד מוסלמים בעולם וצריך לחיות איתם. יש הבדל בין מוסלמי מאירופה למוסלמים מישראל. לא ידעתי שהשחקנים מוסלמים כי אני לא מחתים שחקנים לפי תעודת זהות. אני מבין את הבעייתיות ואני מקווה שנמצא פתרון. אנחנו חייבים להתחזק כדי להבטיח את הפלייאוף העליון".
 
על המשחק אמר המאמן: "היינו יהירים ושחצנים ולא הגענו למשחק. הרבה שחקנים מסתתרים תחת תירוץ העייפות וזה לא מתאים. ידענו שיהיה קשה ולא היה לנו הערב את התשוקה והקצב שצריך. הגול של עגייב היה בעמדת נבדל אבל זה חלק מהמשחק".
 
המחצית הראשונה יצאה לדרך בטדי כשהיציע המזרחי מביע את דעתו על החתמת השחקנים המוסלמים. אוהדי בית"ר קיללו את איציק קורנפיין, ארקדי גאידמק ושרו "מוחמד מת". היציע המערבי שרק בוז ומערכת הכריזה הופעלה על מנת להרגיע את הקהל.
 
בדקה הרביעית ניסה ערן לוי להבקיע בבעיטה מ-20 מטר אך אינוגבה הצליח להדוף. בדקה השביעית לוי ניסה שנית אך לא מצא את הרשת. בני יהודה התעוררה ואור ברוך ניסה להפתיע את אריאל הרוש שתי דקות מאוחר יותר, ללא הצלחה. פדרו גלאבן בעט מ-30 מטר אך הכדור עבר ליד הקורה.
 
אמיר עגייב שם סוף למשחק החלש ובדקה ה-43 הצליח השחקן להכניע את הרוש מבישול יפה של גלאבן. השער אגב, נכבש בעמדת נבדל. שמונה אוהדי בית"ר נעצרו בשל קריאות גזעניות והוצאו מטדי.
 
בית"ר ירושלים לא חזרה לעצמה גם במחצית השנייה. האירוע המשמעותי והמחריד של המחצית היה פציעתו של סארי פאלח. גלאבן הרים קרן לרחבה ופאלח נתקל באריאל הרוש ונפצע בצורה מזעזעת. פאלח פונה לבית החולים ואנשי בני יהודה הגיבו בבכי לנוכח מראה פציעתו.
 
הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, מתן בראשי, דינו סקוורץ', חיים מגרלשוילי, דריו פרננדס, קובי מויאל, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, ערן לוי.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה