דאבל: בית"ר ניצחה את הפועל תל אביב



ניצחון שני ויוקרתי לבית"ר על הפועל תל אביב. 74 דקות של שעמום הסתיימו עם שער נפלא של חן עזריאל. ריקן הכפיל את התוצאה שבע דקות מאוחר יותר. כהן:"באנו לנצח, הקהל הוא הכח שלנו"

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפגשו הערב באיצטדיון בלומפילד.
 

המשחק ברובו היה רדום ומשעמם, אבל בדקה ה-74 בית"ר ירושלים השתחררה והצליחה לעקוץ את הפועל תל אביב פעמיים ולנצח.
 
בית"ר עלתה למקום הרביעי בטבלה ורשמה ניצחון שני העונה על האדומים של יוסי אבוקסיס שנראו רע מאוד הערב.
 
אלי כהן אמר בסיום: "חסרים לי עוד אופציות בהתקפה וראינו את זה בעיקר במחצית הראשונה. אמרתי לשחקנים במחצית אם לא נשלוט בקצב לא ננצח. באנו לנצח ודיברנו במגרש. הקהל שלנו זה הכח שלנו. 2,000 אוהדים ניצחו את אוהדי הפועל שיש להם קהל דומיננטי".
 
אבי ריקן:"הגשמתי חלום עם הזימון לנבחרת. אני שמח שניצחנו אבל מחר כבר מתחילים להתכונן לבני יהודה. אנחנו לא מדברים על אליפות. צריכים להיות יותר טובים, לנצח יותר משחקים וכרגע אנחנו מתמקדים בפליאוף העליון".
 
אלי כהן החזיר הערב את קובי מויאל להרכב אחרי שבוע בו לא תרגל אותו כלל. אופיר קריאף שהיה בספק למשחק, פתח גם הוא אחרי שעבר בדיקות רפואיות מקיפות שיצאו תקינות. כובש הצמד מהמשחק האחרון, דומיניק גלאבינה, נשאר על הספסל.
 
מספר אוהדי בית"ר נתפסו לפני המשחק כשניסו להיכנס ליציע של הפועל אוהדי הפועל תל אביב. המשטרה מנעה מהם להיכנס ליציע האדום ואנשי האבטחה תודרכו ארוכות על מנת לנסות ולמנוע עימותים בין מחנות האוהדים.
 
המחצית הראשונה הייתה מנומנמת ובעיקר עצבנית. שחקני בית"ר והפועל היו עסוקים בעיקר בעבירות ופחות בכדורגל ואחרי 45 דקות משעממות שרק יפת להפסקה.
 
גם במחצית השנייה לא נרשמו יותר מידי אירועים ואז בדקה ה-74, הצליח חן עזריאל להטעות את אפולה אדל ובכדור מסובב קבע 1:0 לאורחים. ערן לוי היה אחראי על הבישול הנהדר ו-1,700 אוהדי בית"ר שהגיעו לבלומפילד חוגגים ביציעים.
 
שבע דקות חלפו ובית"ר חגגה שוב על חשבון הפועל תל אביב ואפולה אדל. אבי ריקן הכפיל את התוצאה אחרי בישול מבריק של עזריאל ורשם את שערו השמיני העונה. בדקה ה-82 הורחק אריק דג'מבה דג'מבה אחרי ששלח מרפק לפניו של דריו פרננדס.
 
הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי, דינו סקוורץ', שי חדד, דריו פרננדס, קובי מויאל, אופיר קריאף, אבי ריקן, חן עזריאל, ערן לוי.
 
 
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה