הפועל מארחת את בית"ר, ריקן זומן לנבחרת



המשחק החם של המחזור ייצא לדרך ב-20:50. קריאף עבר בהצלחה בדיקות ויכלל בסגל. ברוך מרזל צפוי להגיע למשחק, בהפועל חוששים מפרובוקציות. אלי גוטמן זימן את אבי ריקן לנבחרת

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב יפגשו הערב למשחק המסקרן של המחזור.
 

שתי הקבוצות שואפות גבוה. בית"ר רוצה להמשיך לצבור נקודות ולהתקרב לצמרת והפועל תל אביב רוצה ניצחון על מנת לכבוש את הפסגה על חשבון מכבי תל אביב.
 
אלי כהן לא צפוי לערוך שינוי משמעותי בהרכב. אופיר קריאף עבר הבוקר בדיקות מקיפות שנמצאו תקינות. הקשר יכלל בסגל הערב ועשוי לפתוח. אם אלי כהן יוותר על קריאף, מויאל יהיה זה שיפתח ב-11.
 
מויאל לא היה אמור לפתוח בהרכב ולאור יחסיו העכורים עם המאמן, גם לא תורגל במהלך השבוע, אך הספק לגבי שיתופו של קריאף החזיר אותו לעניינים ובאימון המסכם אתמול הוא תורגל לצד דריו פרננדז.
 
ברוך מרזל צפוי להגיע הערב לבלומפילד ובהפועל תל אביב חוששים מפרובוקציות. בקבוצה האדומה טוענים כי הגעתו של מרזל ערב הבחירות פסולה וינסו למנוע ממנו להגיע. בכל מקרה, בבית"ר ירושלים ממש לא מתרגשים וטוענים שהוא מגיע בתור אוהד הקבוצה ואין בכך שום רע לאור העובדה שהוא כבר נכח בכמה משחקים העונה.
 
בעניין אחר, קשרה של בית"ר, אבי ריקן, קיבל הבוקר הודעה משמחת: אלי גוטמן שעוקב אחרי השחקן בתקופה האחרונה זימן אותו לאימוני הנבחרת לקראת פורטוגל ביום רביעי הקרוב. יחד עם ריקן יגיע לאימונים גם אריאל הרוש.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה