שכונת קריית יובל: הבלגן בהפועל חוגג



הקבוצה שוב לא ניצחה אבל מאחורי הקלעים קורים דברים לא פחות מדאיגים: שעה לפני המשחק מול אשקלון, השחקנים התעסקו בחיפוש ציוד, האוהדים רבו עם קיקו אבל ההנהלה מגבה את מנהל טדי והיו"ר איים לבטל את הנסיעה לאילת. ומה עם השחקנים? כרגיל, מאשימים את כל העולם

הפועל ירושלים סיימה ביום שישי בתיקו נוסף, הפעם מול הפועל אשקלון, ובעצם רשמה משחק חמישי ללא ניצחון.
 

בצד המקצועי, הפועל ירושלים איבדה את יכולת ההרתעה שאפיינה אותה והביאה אותה לצמרת הליגה. איציק כהן אומנם כבש בשני המשחקים האחרונים והתוספת המרעננת של אופיר עמרם בהרכב בהחלט תועיל עוד העונה, אבל קבוצה שלמה לא יכולה להיות מבוססת על שני שחקנים ובהפועל צריכים חיזוק מיידי, במיוחד אם תוסיפו לכל אלה את הפציעה של עידן טל שעשוי להיעדר מספר שבועות אחרי שנפצע שוב ביום שישי.
 
משהו רע עובר על הפועל ירושלים ואם תשאלו את חלק מהשחקנים התשובה היא ברורה, מוטי גמיש,הרי שחקני הפועל אף פעם לא מוכנים לקחת אחריות על היכולת והתוצאות. יו"ר הקבוצה שהצטרף לפני חודשיים, עושה עבודה מבורכת בכל הנוגע לגיוס כספים וניסיון לאחד את המועדון עם הפועל קטמון ועל כך אין עוררין.
 
עם זאת, שחקנים בקבוצה מרגישים שכניסתו של גמיש לתפקיד הוסיפה הרבה מאוד לחץ למועדון: "הכוונות של מוטי מצויינות אבל הוא העלה את רף הציפיות והוא מלחיץ אותנו בכל פעם שאנחנו לא מנצחים. בראש שלנו יש תמיד את ההצהרות של גמיש שרוצה לעלות ליגה. גם אנחנו רוצים אבל לבוא לחוצים למשחקים זה בטח לא עוזר".
 
ביום שישי, אחרי התיקו, גמיש צעק לעבר השחקנים: "אתם לא נוסעים לאילת, החלטתי לבטל את הנסיעה". כמובן שגמיש לא באמת התכוון לדבריו והבוקר יצאו השחקנים לשלושה ימים באילת, גיבושון שבקבוצה מקווים שיעשה טוב לשחקנים ויחבר אותם מחדש. אגב, השחקנים שילמו מכיסם הפרטי על הטיסות לאילת, למרות שלקבוצה הסכם חסות עם ישראייר.
 
עוד דבר שמפריע מאוד לשחקנים, הוא פיטוריו של האפסנאי, רן חלימי. בין חלימי לגמיש נרשמו כמה וכמה חילוקי דעות מאז התמנה גמיש לתפקיד היו"ר וביום שישי החליט גמיש לפטר את חלימי בעקבות ויכוח נוסף . השחקנים הגיעו לטדי וגילו שהציוד שלהם כלל לא מוכן. שעה לפני תחילת המשחק ואחרי שלא מעט שחקנים התחננו שיעזור להם, הגיע האפסנאי לטדי וסידר להם את הציוד: "רק אחרי שביקשנו רן הגיע לעזור. זה מרגיש לנו שהמלחמות הפנימיות לא מסתיימות ואנחנו הנפגעים העיקריים".
 
ומה עוד קורה בקריית יובל? או יותר נכון בטדי? אוהדי הפועל ירושלים התעמתו ביום שישי עם מנהל האיצטדיון קיקו מלול על רקע ביטול המשחק של האדומים מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר. האוהדים קראו למלול להתפטר מתפקידו וטענו כי הוא אינו אובייקטיבי ודואג לאינטרסים של בית"ר ירושלים. בתגובה, כך טוענים האוהדים, מלול קרא לעברם:"אתם יכולים לצחצח לי את הנעליים". יש לציין שבהפועל לא מתרגשים מהתקרית וגם כשאוהדי הקבוצה הוציאו מכתב נגד מלול לאלישע פלג וניר ברקת, הנהלת הפועל בחרה לשמור על מלול והודיעה כי אין לה שום צד בעניין ויחסי האדומים עם מלול מצויינים.

מהפועל ירושלים נמסר: ״אין תגובה על הדברים״.

 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה