גמיש האיץ את המגעים עם אסולין ללא ידיעת המאמן



מה קורה בהפועל? היו"ר מדבר עם שחקן שהמאמן כבר הודיע שלא מתאים לקבוצה. עמר:"אתייחס אם יסגר". ירון גלעדי:"זה בתנור״

לא ברור איך מתנהלים העניינים בהפועל ירושלים: יו"ר הקבוצה, מוטי גמיש, נמצא במרתון שיחות עם ליאור אסולין, אחרי שעידן שריקי סירב להגיע ובסופו של דבר חתם במכבי פתח תקווה.
 

הבעיה היא שהמאמן, סלמן עמר, כלל לא מעורב בשיחות וגם לא מעוניין בהחתמה של אסולין. עמר התבטא כבר לפני שבועיים בנושא אסולין בתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים ואמר: "ההתנגדות שלי לצירוף של ליאור לא נובעת מסיבות מקצועיות, עשיתי את הבדיקות שלי והבנתי שהוא לא יכול להתאים ". אם תהיתם אגב, המאמן לא שינה את דעתו עד היום.
 
גמיש כך נראה, לא מתייחס לדעת המאמן וסלמן עמר שלא נמצא בעניינים אמר לנו: "בינתיים כלום לא סגור. אתייחס אם זה יסגר".
 
ירון גלעדי, סוכנו של ליאור אסולין אמר היום ל"ירושלים נט": "זה בתנור, עוד כמה שעות נדע". בכל מקרה, בראשון לציון הודיעו שאין להם בעיה לשחרר את אסולין ללא תמורה משום שהם לא מרוצים כלל מתרומתו המקצועית.
 
מהקבוצה עדיין לא התקבלה תגובה רישמית והיא תובא כאן כשתושג.
 
מעבר לבעיות של ההנהלה והמאמן, הקבוצה רשמה אתמול משחק נוסף ללא ניצחון, רביעי אם סופרים את ההדחה מהגביע. במועדון מאמינים שהדבר היחיד שיכול להציל את הסיכוי לעלות ליגה בתום העונה הוא חיזוק ראוי, בסדר גודל של שחקנים מליגת העל: "השחקנים הכי טובים בליגה נמצאים כבר אצלנו, חייבים להביא שחקנים בכירים יותר. עד לפני חודש הצלחנו והיינו הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה,אין סיבה שלא נחזור לעצמנו".
 
במועדון מתחו ביקורת בעיקר על שחקני הקישור שלא ממש מתפקדים בתקופה האחרונה. סלמן עמר מצידו, לא מוכן להתייחס ליכולת של שחקנים ספציפיים ואמר: "ברגע שאנחנו לא מביאים נקודות, כל מה שיגידו עלינו הוא נכון. בתקופה האחרונה אנחנו לא מספקים את מה שאנחנו צריכים ואין שום תירוצים".
 
המאמן המשיך: "אני לא חושב שמשהו השתנה. מדובר בסך הכל באותם שחקנים שהביאו אותנו לאן שאנחנו היום. בזמן האחרון צבירת הנקודות שלנו לא טובה ונדע איך להתמודד".
 
ולשאלה האם הוא מרוצה ממה שהוא רואה על הדשא ענה עמר:"ברור שאני לא מרוצה, אני לא חי בעולם אחר. מה שחשוב בכדורגל זה נקודות. סימן שאנחנו לא עושים את מה שאנחנו צריכים אבל זאת הדרך שלנו ונדבוק בה כי בזכותה הגענו לצמרת. אני נשאר בדרך שלי ולא מתכוון לשנות שום דבר".
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה