ליעד עובד עשוי לעבור להפועל קטמון



הקשר ששוחרר בתחילת השבוע מהפועל ירושלים שוחח היום במבט עם עופר טסלפפה ויצטרף רק אם יתפשר על שכרו. הפועל לעובד: "מצידנו תתאמן עם הנוער". דודו אברהם עדיין על הפרק, מחר: משחק אימון מול הפועל הרצליה

הפועל קטמון ירושלים עשויה להחתים ביומיים הקרובים את ליעד עובד, אך הפועל ירושלים מערימה קשיים על המעבר.צילום: גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים
 

הקשר שוחרר בתחילת השבוע מהפועל ירושלים והבוקר דיבר עם מאמן הפועל קטמון, עופר טסלפפה במגרש האימונים 'מבט'.
 
המכשול היחידי כרגע הוא עניין השכר. קטמון הבהירה לעובד שאין באפשרותה לשלם לו את השכר אותו קיבל בהפועל ירושלים ושיהיה עליו להתפשר.
 
עובד בתגובה, פנה ליו"ר גמיש וביקש ממנו לפצות אותו בסכום זעום של משכורת וחצי, אך גמיש סירב והבהיר לשחקן: "אם אתה לא רוצה לעבור, שב ביציע ותתאמן עם קבוצת הנוער".
 
אגב, הפועל הציעה לשחקן לעבור לבית"ר כפ"ס, הפועל הרצליה ומודיעין מליגה ב'. עובד סירב לשלושת הקבוצות ומעוניין לעבור לקטמון.
 
בנוסף לעובד, הפועל קטמון מנסה להחתים קשר בכיר שישדרג את הקבוצה אך נכון לעכשיו, נתקלת בלא מעט סירובים. בקבוצה סיפרו ששחקנים מהלאומית לא מתלהבים מהירידה לליגה א' ולכן עדיין אין בשורות בנושא. דודו אברהם עדיין מועמד לקבוצה והשיחות איתו נמשכות. נכון לעכשיו, אברהם כלל לא שוחרר ממכבי יבנה.
 
אורי שרצקי יטוס ביום ראשון לחופשה פרטית ובמועדון מקווים מאוד לצרף שחקן בכיר עד סוף השבוע. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל הרצליה ב-15:30. הארוחה שנקבעה אצל משפחתו של עידן שמש נדחתה ממחר ליום שני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה