עידן שמש: השאיפה? לשחק בלאומית עם קטמון



החלוץ הלוהט של קבוצת האוהדים לא מתכוון לנוח:"אומר לעצמי תמיד שעדיין לא עשיתי כלום". על הסיבוב הראשון והפסגה: "מגיע לנו, הכי טובים בליגה". ביום חמישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל הרצליה

קטמון פתחה את העונה הנוכחית עם שלוש תוצאות תיקו ולא מעטים היו בטוחים שהקבוצה בדרך לעוד עונה בליגה א'. במחזור הרביעי, קטמון כבר התפוצצה וניצחה 5:2 את כפר יונה, כשאחד מהכובשים היה עידן שמש.צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון ירושלים
 

מאז ועד היום, כבש שמש כבר תשעה שערים בליגה ושניים נוספים בגביע והפך להיות מלך השערים של קטמון ואחד השחקנים האהובים ביותר על הקהל האדום.
 
ביום שישי סיימה קטמון את הסיבוב הראשון, במקום הראשון אחרי שניצחה 3:1 את אורתודוכסים לוד. את השער השני לזכות קטמון כבש שמש בפנדל.
 
היום התפנה השחקן לסכם את הסיבוב הראשון ואמר ל"ירושלים נט": "גם שגמגמנו קצת בהתחלה ולא כבשנו מספיק, לא הפסדנו וזה מה שחשוב. אנחנו נמצאים במקום שמגיע לנו להיות בו. אנחנו מציגים את הכדורגל הכי יפה והכי טוב בליגה".
 
איך אתה מצליח לשמור על ריכוז ולא להסתנוור מההתלהבות סביבך?
 
"שנה שעברה לא התאמנתי עשרה חודשים והגעתי לקטמון רעב. בהתחלה לא הצלחתי לתרגם את זה לגולים אבל אחרי השער הראשון זה השתחרר והמשכתי לכבוש. אני שמח שאני עוזר לקבוצה אבל אני תמיד אומר לעצמי שעדיין לא עשיתי כלום. אני עובד על עצמי וזה עדיין לא מספיק לליגת העל או לליגה לאומית. אני תמיד זוכר שהייתי במכבי תל אביב וכנראה לא הייתי מספיק טוב כי ירדתי לליגה א'. אני רוצה לחזור לליגה גבוהה יותר מהדלת הקידמית".
 
מה השאיפות שלך?
 
"השאיפה העיקרית היא לעלות עם קטמון לליגה לאומית. אני לא פוסל אפשרות להישאר בקבוצה, אני אוהב להיות פה וטוב לי ואני לא אעזוב כל כך מהר. אם וכאשר נעלה ללאומית ותהיה לי הצעה טובה מקבוצה אחרת בליגה, אני אשאר בקטמון. כבר עכשיו יש לי הצעה מקבוצה בלאומית ואני לא הולך. שום דבר לא מעניין, אני רוצה לעלות ליגה עם קטמון".
 
לסיכום, שמש לא חוסך מחמאות מהצוות ומהקהל האדום: "קבלת הפנים שחיכתה לי כאן היא משהו שלא קיבלתי בשום מקום אחר. עופר קיבל אותי בצורה מדהימה והבהיר לי שהוא איתי באש ובמים, אשר עוזר לכולם המון ומוסיף לאווירה ואלעד סיבוני עוזר לי בצורה שאני לא יכול לתאר. אני זוכר שבמשחק הראשון קיבלתי הלם, לא האמנתי שהקבוצה לא משחקת טוב והקהל עדיין מעודד 90 דקות בלי שום קשר למה שהולך על המגרש. היום אני פשוט נהנה לכבוש, לרוץ לקהל ולשמוע אותו קורא בשם שלי".
 
בעניין אחר, הקבוצה יצאה לפגרה של שבועיים אך ביום חמישי תערוך משחק אימון מול הפועל הרצליה. מיד אחרי המשחק תגיע הקבוצה כולה לסבתו של עידן שמש לארוחת גיבוש.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה