תיקו לבית"ר בגרוזני, תפגוש את א.א. פאחם בגביע



הקור הרוסי השפיע ומשחק הראווה הסתיים ללא שערים. טלמן איסלמאלוב ישב ביציע עם גאידמק.הקבוצה תחזור ארצה מחר והוגרלה לשחק מול אום אל פאחם בגביע

צילום: אסף שקד, בית"ר ירושליםבית"ר ירושלים התארחה היום בצהריים ב"אחמט ארנה" שם פגשה את הקבוצה המקומית, טרק גרוזני שממוקמת במקום השישי בליגה הרוסית.

המשחק שהתנהל בקור מקפיא, הסתיים בתיקו מאופס כשאלי כהן בחר לפתוח עם אבי ריקן וערן לוי על הספסל והעניק הזדמנות בהרכב הפותח לקוזוקין, אליחן ונחמני.

איש העסקים, טלמן איסלמאלוב ישב ביציע לצידו של הבעלים הבית"רי, ארקדי גאידמק. 8,000 צופים הגיעו לאיצטדיון. בבית"ר מקווים שלמרות התוצאה המשעממת, איסמאלוב יפתח את הלב ואת הכיס ויתרום בנדיבות לקבוצה שזקוקה לכסף על מנת להתחזק. קובי מויאל בלט מעל כולם במחצית הראשונה וערן לוי שנכנס במחצית השנייה הגיע למצבים אך לא הצליח למצוא את הרשת.

הערב יארח איסמאלוב את בית"ר לארוחת ערב חגיגית בה ייקחו חלק גם אנשי עסקים יהודים מקומיים. מחר בבוקר תשוב הקבוצה ארצה ותחל בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל רמת גן.

אריאל הרוש אמר הערב לאתר הרשמי של בית"ר:"הייתה לנו חוויה גדולה מאוד. לא בכל יום יוצא לנו לקחת חלק במשחק מיוחד כזה. למרות שזה היה רק משחק ידידות הופתענו מכמות הקהל שלהם. התפעלנו מאוד".

בעניין אחר, בית"ר ירושלים הוגרלה לשחק מול אום אל פאחם מהלאומית במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. משחקי הגביע יתקיימו ב-29/30 בינואר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו סקוורץ', שמואל קוזוקין, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף, קובי מויאל, דומיניק גלאבינה, צחי אליחן, עומר נחמני וחן עזריאל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה