סלמן עמר: שמחים שאופיר הצטרף אלינו



אופיר עמרם החל להתאמן הבוקר בקבוצתו החדשה/ישנה. עידן טל התאמן אך רק מחר יתברר האם הוא יכלל בסגל. הקבוצה התאמנה במבט, שלג קל ירד במהלך האימון

אופיר עמרם חתם על חוזה עד תום העונה בהפועל ירושלים והצטרף הבוקר לאימוני הקבוצה. עמרם הוא החיזוק הראשון ולא האחרון שמתכוונת הקבוצה להחתים בשבועות הקרובים.
 

הפועל התאמנה במגרש מבט בקור מקפיא ובמהלך האימון החל לרדת שלג קל. עידן טל שנעדר אתמול חזר להתאמן ומחר יחליט הצוות המקצועי האם יוכל לקחת חלק במשחק ביום שישי מול מכבי פתח תקווה. מוסא סלמן שמתאושש גם הוא מפציעה צפוי לשחק.
 
סלמן עמר התייחס היום לחיזוק ואמר: "אנחנו שמחים שאופיר הצטרף אלינו. אני מקווה שהוא יביא את הרעב שלו למקומות הנכונים ויעזור לקבוצה. לגבי יתר העמדות, אנחנו עדיין מחפשים חיזוק ואין שום דבר לחדש בנושא".
 
על היריבה שתגיע ביום שישי לטדי אמר המאמן: "אנחנו פוגשים קבוצה חזקה שנמצאת בתקופה קצת לחוצה. אנחנו רוצים לפצות את עצמנו ואת האוהדים ולהחזיר לעצמנו את הביתיות. זה שאנחנו לא כובשים במשחקים בשידור לא אומר כלום מבחינתי, זאת מקריות ולא יותר. יש לנו שחקני התקפה טובים ואני מקווה שכבר ביום שישי נשפר את משחק ההתקפה שלנו ונבקיע גם שערים".
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה