הקרן לידידות תתמוך בהפועל, איחוד? לא כל כך מהר



ניר ברקת סייע להפועל להשיג חצי מיליון שקלים מהקרן לידידות וחצי מיליון נוספים אחרי האיחוד עם קטמון. בקבוצה האוהדים תוהים:"ניר ברקת יכול להשיג גם לנו חצי מיליון?". לגבי ההנהלה שמתכנן גמיש בקבוצה המאוחדת אמרו בקטמון: "לא היה ולא נברא"

פלאש 90
עיריית ירושלים הודיעה הבוקר כי ראש העיר, ניר ברקת השיג תרומה משמעותית של חצי מיליון שקלים להפועל ירושלים מהקרן לידידות והעומד בראשה, הרב יחיאל אקשטיין. הקבוצה תקבל חצי מיליון נוספים בזמן שתתאחד עם הפועל קטמון.
 

ברקת סיפר בנושא: "נראה כי השילוב של גיוס המשאבים להפועל ירושלים שמוביל מוטי גמיש ובראשם התרומה המשמעותית של הקרן לידידות, לצד התקדמות ניכרת בהסדרת החובות של הפועל ירושלים מול מס הכנסה והעירייה, מעלים משמעותית את הסיכוי לאיחוד בין הקבוצות ומסיר את המכשול הפיננסי והחשש של אוהדי קטמון מהיקפי החוב שהעיב על האיחוד".
 
מוטי גמיש הוסיף: "אני מודה לקרן לידידות ולרב אקשטיין על הסיוע להפועל. אנחנו מתחייבים להפנות את המשאבים לקידום פעולות למניעת אלימות בקרב בני הנוער. אני מודה לראש העיר ניר ברקת על התיווך ומקווה שחצי מיליון השקלים הנוספים אכן יגיעו לאחר האיחוד עם קטמון בהמשך השנה. נעשה את כל מה שצריך להביא לאיחוד".
 
בקטמון שמעו הבוקר על התרומה מהתקשורת ומסרו: "אנחנו לא שותפים לזה, פעם ראשונה שאנחנו שומעים על התרומה. מעניין אם ניר ברקת יכול להשיג גם לנו חצי מיליון שקלים מהקרן לידידות? זה יעזור מאוד".
 
אתמול בערב נפגש יו"ר הפועל עם אוהדי הקבוצה ובין הנושאים השונים עלה גם האיחוד עם קטמון. גמיש דיבר על ההנהלה שצפויה לקום אחרי האיחוד והודיע כי הוא יהיה יו"ר הקבוצה המאוחדת ושנציג מטעם אוהדי הפועל יישב בהנהלה.
 
בקטמון קיבלו את הדברים בפליאה ואמרו הבוקר: "לא היה ולא נברא, מעולם לא דיברנו על מבנה ההנהלה, אנחנו רחוקים מאוד מהנושא הזה. התהליך כולו החל לפני חודשיים ורק לפני שבוע קיבלנו לידנו את ההסכם הסבוך של גמיש עם יוסי סאסי. אנחנו עסוקים בניהול הקבוצה ובמשחק מול לוד. משימת העלייה לליגה הלאומית היא הדבר החשוב ביותר עבורנו״.
 
 
 
צילום: פלאש 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה