גמיש לאוהדים: אם יהיה איחוד, תהיו חלק מההנהלה



מוטי גמיש נפגש הערב עם אוהדי הפועל ירושלים וסיפר להם על התוכניות לעתיד, על השחקנים אותם רוצה הקבוצה ועל סוגיית הקפטן: "הסרט ישאר אצל עידן טל"

יו"ר הפועל ירושלים מוטי גמיש ויועץ התקשורת של הקבוצה, זיו בצלאל נפגשו הערב עם אוהדי הקבוצה ב'קפית' בגן הבוטני.התמונה באדיבות עמוד הפייסבוק הרישמי של הפועל ירושלים
 

האוהדים ביקשו לפני מספר ימים להיפגש עם גמיש, על מנת לשמוע על התוכניות של ההנהלה החדשה ולדבר על הנושאים הבוערים דוגמת האיחוד עם הפועל קטמון, חיזוק ובעיות המשמעת.
 
גמיש סיפר לאוהדים על השיפוץ הנרחב שנעשה בחודש האחרון בקריית יובל ודיבר על שחקנים המועמדים לקבוצה.
 
היו"ר סיפר לנוכחים שהוא מנסה להחתים את עידן שריקי אך הבהיר להם שהחלוץ יגיע רק במידה ולא ימצא קבוצה בליגת העל. גמיש סיפר על רצונו לצרף את אורן ניסים מיבנה ושאדם מזרחי גם הוא מועמד אך הסיכוי שיצטרף לא גבוה במיוחד.
 
לדבריו, אופיר עמרם סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לעבור מחר בבקרה ולהצטרף לאימונים. בנוסף, מחפשת הפועל קשר נוסף כשהשניים שמועמדים הם עבד מרוג'אן מאום אל פאחם ודן רומן שמשחק בבית"ר ת"א ונראה כי הסיכוי שישיג שחרור מהקבוצה נמוך.
 
גמיש סיפר לאוהדים שהוא היה רוצה לראות את ברוך דגו בקבוצה אך כזכור, סלמן עמר הודיע שהוא לא מעוניין בשחקן. לפי התכנון של הצוות המקצועי, חמישה שחקנים צפויים להיות משוחררים מהקבוצה בימים הקרובים. אוריאן יעקב ממשיך בינתיים להתאמן עם הקבוצה.
 
הפועל תמשיך לחפש בלם נוסף שיגבה את מעוז סמיה ויוסי ביטון על הספסל. אחד האוהדים ביקש לדעת האם גמיש מתכנן לוותר לרם סטי על חלק מהקנס שספג בעקבות התקרית האלימה עם יניב בן הרוש. היו"ר הבהיר שמדובר בעונש 'פעוט' יחסית למה שתוכנן ונתן כדוגמא את גיא פניני שספג עונש חמור אחרי שקילל את שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדבראנד.
 
גמיש הבהיר כי סרט הקפטן ישאר אצל עידן טל ואמר לאוהדים שהוא חש שהשחקנים מתעסקים יותר מידי בדברים שלא קשורים לכדורגל ועסוקים באגו האישי שלהם, כמו בתחרות על סרט הקפטן.
 
היו"ר לא רצה להרחיב על המאמצים לאיחוד עם הפועל קטמון אך הסכים לומר לאוהדים שבמידה והאיחוד ייצא לפועל, הנהלת הקבוצה תורכב מדירקטוריון שיכלול גם אוהדים.
 
בעניין אחר, הפועל התאמנה הבוקר ללא עידן טל. הקפטן חזר להתאמן אתמול אך הכאבים חזרו ומחר יעבור טל טיפולים אצל ד"ר חמוטל פתיה. ביום חמישי תתקבל ההחלטה לגבי שיתופו של טל מול מכבי פתח תקווה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה