חזרו לנצח: 2:3 לבית"ר על עכו



אחרי ארבע תוצאות תיקו, בית"ר רצתה לקטוע את הרצף ולנצח. לוי בישל למגרלשוילי(5) ועזריאל (19), קריאף הוסיף את השלישי בשער מדהים. מרניקוביץ' ומישאלוף השוו זמנית. כהן: "כועס על שחקנים"

בית"ר ירושלים ניצחה הערב את הפועל עכו מהתחתית 3:2, אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות.
 

הקבוצה של אלי כהן ידעה שהיא חייבת להתאושש ומה יותר טוב מאשר להתאושש על חשבון הקבוצה המתדרדרת של שמעון הדרי: ערן לוי תפס ערב גדול, אופיר קריאף כבש שער מדהים ובית"ר ירושלים השיגה שלוש נקודות חשובות. 
 
קובי מויאל חזר הערב לסגל של אלי כהן אך לא פתח בהרכב. מויאל נכנס לשחק רק בדקה ה-77 ונראה שהמשבר בינו לבין המאמן לא לגמרי הסתיים.
 
המחצית הראשונה יצאה לדרך תחת גשם שוטף ובית"ר ירושלים לא יכלה לחשוב על פתיחה טובה יותר. חיים מגרלשוילי וערן לוי בדאבל פס נהדר העלו את בית"ר ליתרון אחרי שהמגן הכניע את דודו גורש, 1:0 לאורחת מהבירה.
 
הפועל עכו לא נבהלה מהיתרון המוקדם וארבע דקות מאוחר יותר הגיע השוויון. אוהד קדוסי שלח את נבויסה מרינקוביץ' לתוך הרחבה הבית"רית, השחקן הטעה את דינו סקוורץ' ואריאל הרוש וקבע 1:1. ערן לוי המשיך ביכולת הנהדרת ובדקה ה-19 בישל שער נוסף, הפעם לחן עזריאל שבעט לרשת העליונה והחזיר את היתרון לבית"ר, 2:1.
 
הפועל עכו הצליחה לשוב למשחק. מהארן אבו ריא הרים כדור קרן שהגיע לאקס בית"ר, מושיקו מישאלוף שנגח פנימה, 2:2 בדקה ה-62. אופיר קריאף לא וויתר לעצמו וגם לא לעכו הלוחמנית והחזיר את היתרון לבית"ר בדקה ה-73 בשער מדהים. הקשר קיבל כדור מריקן, הקפיץ מעל גורש והכניס את הכדור בגלישה, 3:2 לבית"ר.
 
אלי כהן אמר בסיום: "אנחנו חייבים חלוץ, אין לנו רגל מסיימת. אני מקווה שנחזור מרוסיה עם ידיים מלאות כדי שנוכל להביא חלוץ ברמה. אני כועס על הרבה שחקנים, מאוכזב מחלק מהמהלכים, היינו צריכים לדרוס".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה