"המשפחה שלי אוהדת הפועל הרבה לפני שהייתי שחקן"



המאמן התייחס לתקרית ביציע בין משפחתו לבין אחד האוהדים:"לא אוהב להתייחס לאנשים מהסוג הזה". בקבוצה פוחדים ממשבר ואומרים: "רק ניצחון מול נס ציונה יוציא אותנו לדרך חדשה". הקבוצה תפנה לעבד מורג'אן

הפועל ירושלים הודחה אמש מגביע המדינה אחרי הפסד בפנדלים למוליכת ליגת א' צפון, הפועל עפולה.

היריבה הייתה עדיפה על הפועל בכל פרמטר והשחקנים של סלמן עמר כך נראה, לא ממש הגיעו למשחק.

בהמשך עוד נתייחס לנושא המקצועי, אבל קודם לכן, אתמול בסיום אירעה תקרית אלימה מכוערת בין אחד מאוהדי הקבוצה למשפחתו של סלמן עמר.

בקרבת המאמן מספרים כי אותו אוהד מקלל ומשפיל את המאמן מתחילת העונה, ללא כל קשר לתוצאות. אתמול, משפחתו של סלמן עמר שישבה ביציע, החליטה להתערב ובמקום התפתחה מהומה אלימה בה היו מעורבים גם אחייניו של המאמן.

במועדון יודעים מי הוא אותו אוהד ומה קירבתו לאחד משחקני הקבוצה הבכירים שהיה בעצמו מעורב בתקרית אלימה ומכוערת לפני מספר שבועות. גורמים בקבוצה אמרו: "האוהדים שלנו נהדרים, לא ניתן ששמם הטוב יפגע בגלל אוהד אחד שמתנהל באופן מגמתי פעם אחר פעם. כולם יודעים למה הוא מתנהג כך".

המאמן נפגע מאוד מהמקרה ואחרי שהמהומה הסתיימה נשאר בטדי לשוחח עם מספר אוהדים שתמכו בו ועודדו אותו. עמר הסכים לומר לנו הבוקר: "אני לא אוהב להתייחס לאנשים מהסוג הזה ואני מעדיף לא לרדת לרמה שלו".

על התקרית בה הייתה מעורבת משפחתו אמר המאמן: "המשפחה שלי אוהדת הפועל ירושלים הרבה לפני שהייתי שחקן במועדון ותהיה גם אחרי. מה שקורה ביציע לא בשליטתי. המשפחה שלי נתנה מספיק למועדון גם בימים הכי קשים שלו".

בצד המקצועי כאמור, הפועל ירושלים הודחה מהגביע, אך הדאגות של הצוות המקצועי וההנהלה מתמקדות בעיקר בליגה. הפועל אומנם במקום הרביעי, אך לכולם ברור שהיכולת הנוכחית שמלווה את הקבוצה במשחקים האחרונים, עלולה לגרור אותם למשבר: "רק ניצחון מול נס ציונה יוציא אותנו מהמצב הזה. אסור לנו לחשוב בכלל על הגביע, זה נגמר, עכשיו יש לנו את הליגה ואנחנו חייבים להתמקד בנצחונות ויציאה לדרך חדשה", אמרו הבוקר שחקנים.

עמר התייחס למשחק ואמר: "היינו קטסטרופה. היה משחק לא טוב שלנו, שום דבר לא תפקד, לא ההגנה, לא ההתקפה ולא הנעת הכדור. כלום לא זרם לנו".

על העובדה שהקבוצה מתקשה להבקיע לאחרונה אמר המאמן: "משחק ההתקפה לא זורם ואנחנו צריכים לשבת ולהחליט איך לתקן את זה. לגבי החיזוק, ישבתי לפני שבוע עם מוטי ואמרתי לו מה אני רוצה. אני מחפש בלם, קשר וחלוץ שישדרגו אותנו מבחינה מקצועית, חברתית ותדמיתית ואני לא אתפשר על כך".

אחרי הסיכום עם גולן חרמון, הפועל מעוניינת בשירותיו של קשר אום אל פאחם עבד מורג'אן. השחקן נמצא תחת חוזה ולכן בקבוצה לא מתכוונים לפנות אליו עד פתיחת חלון ההעברות ב-9 בינואר. במועדון הסכימו לספר שמדובר בקשר ברמה גבוהה שיכול לשדרג משמעותית את הקישור העייף של הפועל.

השחקנים זכו היום ליום חופשי וישובו להתאמן מחר לקראת המשחק ביום שישי מול נס ציונה. עידן טל עשוי לשוב להרכב, אחרי שאתמול חסרונו הורגש בבירור. מוסא סלמן יעבור מחר התייעצות רפואית נוספת שתקבע האם יוכל לשוב להתאמן בתחילת השבוע.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה