בית"ר ואשדוד נפרדו בתיקו 1-1



תיקו רביעי רצוף לבית"ר ירושלים. חן עזריאל שם סוף לשעמום בטדי וכבש עם פתיחת המחצית השנייה. ניר ביטון השווה בדקה ה-79. כהן: "יש לי חלוץ על הכוונת". בשבוע הבא: בית"ר תמריא למשחק ראווה ברוסיה

בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפגשו הערב באיצטדיון טדי.
 

הקבוצה של אלי כהן לא הצליחה לנצח כבר ארבעה מחזורים ולמרות ששלטה במשחק בעיקר בזכות יכולת טובה מאוד של ערן לוי, הבית"רים יצטרכו לחפש ניצחון במחזור הבא.
 
אלי כהן אמר בסיום: "משחק חד צדדי לגמרי. לא ניצלנו את המצבים, הייתה ירידה בכושר של ערן. נזהרנו מהמצבים הנייחים, התכוננו לזה, ובסוף דווקא השחקן הכי גבוה לא קיבל שמירה ופספסנו שלוש נקודות".
 
"יש חלוץ על הכוונת, אנחנו לא תלויים בעצמנו. יש לי חלוץ 9 מוכן ואני מקווה שיהיו בשורות חיוביות. אנחנו משקיעים הרבה להגיע למצבים אבל אין רגל מסיימת", סיכם המאמן.
 
ערן לוי אמר: "אלי כהן לא עשה לי סדרת חינוך. חבל מאוד שלא ניצחנו, אנחנו צריכים להמשיך באותה יכולת ולהביא שלוש נקודות. אני תמיד שואף קדימה ועובד קשה. שמח שהיה לי משחק טוב אבל מי שיגיד לי אם הייתי טוב זה המאמן".
 
הערב נודע כי בית"ר ירושלים תמריא ביום שלישי הבא לרוסיה למשחק ראווה מול טרק גרוזני. המשחק יתקיים ביום רביעי וביום חמישי תשוב הקבוצה ארצה. בית"ר תשתתף בהנחת אבן פינה של בית כנסת בעיר ותחנוך רחוב על שם חכם יהודי כחלק מחיזוק הקהילה היהודית.
 
המחצית הראשונה יצאה לדרך בטדי לעיני כ-7,000 צופים שוודאי השתעממו במיוחד בחצי שעה הראשונה למשחק. בית"ר ואשדוד לא רשמו מצבים מיוחדים ובדקה ה-35 הייתה קרובה בית"ר ליתרון. ערן לוי שחרר כדור חזק שפגע בקורה של אופיר מרציאנו. הבית"רים נראים טוב יותר, אך שער עדיין אין בטדי.
 
בית"ר ירושלים פתחה טוב יותר את המחצית השנייה. ערן לוי ניסה את מזלו עם תחילת המחצית אך מרציאנו קלט. חמש דקות מאוחר יותר הגיע הגול המיוחל: שיתוף פעולה נהדר בין לוי לשי חדד הסתיים בכדור שהגיע לחן עזריאל שנגח את היתרון, 0:1 לבית"ר.
 
הכוכב של יוסי מזרחי, ניר ביטון הצליח להשוות בנגיחה בדקה ה-79. עופר ורטה הרים כדור מצויין לביטון שעלה גבוה מעל ההגנה הבית"רית ונגח לשער של אריאל הרוש.
 
 
הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי, דינו סקוורץ, שי חדד, אופיר קריאף, דריו פרננדס, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, ערן לוי.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה