סלמן עמר: לוד לא יציבה, רוצים ניצחון



הפועל רוצה להתקרב למכבי פ"ת, סטי ובן הרוש ישובו לסגל. מוסא סלמן ייעדר שבועיים נוספים. גולן חרמון מועמד, חן מנצורי יעזוב

הפועל ירושלים תארח היום את בני לוד באיצטדיון טדי (15.00).צילום: שיר תמר וליהי אלבו
 

האדומים טיפסו השבוע למקום השלישי בטבלה ושואפים להדביק את הפער ממכבי פתח תקווה.
 
מוסא סלמן ייעדר שבועיים נוספים. השחקן הגיע אתמול בבוקר לבית חולים הדסה על מנת לעבור ניתוח באפו, אך נראה כי מדובר בבעיה מסובכת יותר משחשבו והרופאים הסתפקו בתיקון קל בלבד בשלב זה. לסלמן הובהר שיהיה עליו לעבור ניתוח פלסטי באף. כפי שנראה כרגע, השחקן ימתין עם הניתוח.
 
מלבד סלמן, כל הסגל כשיר למשחק. רם סטי ויניב בן הרוש ששבו בתחילת השבוע מהשעייה יכללו בסגל.
 
לקראת המשחק אמר סלמן עמר ל"ירושלים נט": "אנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד מול קבוצה שלא יציבה בתוצאות שלה. יש להם סגל טוב מאוד לליגה הלאומית אבל אנחנו משחקים בבית שלנו וחשוב לנו מאוד לחזור לנצח בבית. חשוב שנפתח את הסיבוב השני בבית עם ניצחון".
 
על חסרונו של מוסא סלמן אמר המאמן: " מוסא שחקן חשוב מאוד בקבוצה אבל יש שחקנים שנמצאים בתקופה טובה ויכולים למלא את המקום שלו". 

 

מיד בתום האימון המסכם נפגש עמר עם יו"ר הקבוצה מוטי גמיש והמנכ"ל בפועל, גיל רז. השלושה דנו במצב הקבוצה ובעמדות בהם ירצה עמר להתחזק. בהפועל אומרים כי השאיפה היא להתחזק בשלושה שחקנים אך עדיפות תינתן כרגע לבלם וחלוץ שישדרגו את הסגל הקיים. חיזוק נוסף יהיה תלוי כמובן בתקציב הקבוצה.

בנוסף לליאור אסולין, בהפועל מדברים גם על צירופו של הבלם גולן חרמון שחתום באום אל פאחם אך מצוי בסכסוך מתמשך עם הקבוצה ובתביעות הדדיות.

בנוסף, מסר עמר לגמיש את רשימת השחקנים שברצונו לשחרר על מנת שיצברו דקות משחק. אחד מהם הוא חן מנצורי שצפוי לעזוב לקטמון. עמר אמר בעניין מנצורי: "חן ביקש ממני לעזוב לקטמון. נתתי לו אור ירוק והפנתי אותו להנהלה. זה לא בידיים שלי יותר".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה