קטמון: שי אהרון חזר להתאמן



הקפטן ערך אתמול אימון חלקי וצפוי לשחק מול מכבי ב"ש. אביעד דנן ייעדר. המאמן על הקהל: "אירופה בירושלים"

הפועל קטמון שמרה על המקום הראשון אחרי שניצחה ביום שישי את בית"ר כפר סבא ופתחה פער של שלוש נקודות בצמרת.גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים
 

לצד המחמאות לעידן שמש עוז צבאג וכלל השחקנים, במועדון מקווים שהשחקנים יידעו לשמור על פרופורציה ועל המקום הראשון, ולא יגיעו שאננים למשחק הקרוב מול מכבי ב"ש ביום שישי (12:30).
 
טסלפפה אמר הבוקר ל"ירושלים נט": "גם כשלא היינו במקום הראשון אמרתי תמיד לשחקנים 'תהיו צנועים ונגיע לאן שאנחנו רוצים'. גדולה של שחקנים היא לעשות יותר ולדבר פחות וככה זה אצלנו. אנחנו עובדים קשה מאוד ואף אחד לא מבטיח שנישאר במקום הראשון, הכל תלוי בנו".
 
טסלפפה פירגן לאוהדים שהגיעו לטדי ביום שישי ועודדו למרות מזג האוויר הסוער: "האוהדים שלנו מביאים את אירופה לירושלים. יש לנו קהל מדהים שבא גם בגשם ובקור ודוחף את השחקנים. הם נתנו לנו הרבה מאוד כוחות במשחקים האחרונים".
 
הקפטן שי אהרון חזר אתמול להתאמן באופן חלקי. אהרון רוצה מאוד לשחק כבר ביום שישי מול ב"ש ונראה כי ישולב במשחק. אביעד דנן המוצהב ייעדר.
 
ביום שלישי הבא תפגוש קטמון את הפועל ראשון לציון במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה (19:45, ראשון).
 
בעניין החיזוק, קבוצת האוהדים ממתינה לשחרור של חלוץ הפועל ירושלים שכבר הבטיח להשיג אותו בימים הקרובים. במועדון מקווים שהפועל תתחשב באותו שחקן שלא זוכה לדקות משחק כלל ולא תכשיל את המעבר בגלל היחסים בין המועדונים. במקביל, טסלפפה ממשיך לחפש שחקן בכיר שיחזק את הסגל וממתין לשחרורים של שחקנים מהליגה הלאומית.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה