סטי נקנס ב-12,500 ש"ח, סרט הקפטן לא יוחזר לו



הנהלת הפועל החליטה להתחשב בבקשת האוהדים ולהשאיר את סטי בקבוצה. הקשר יעביר הרצאות נגד אלימות במחלקת הנוער. יניב בן הרוש נקנס ב-7,500 ש"ח ויעביר אימונים בנוער. מחמאות לסלמן עמר על החילוף של טל משעלי

הנהלת הפועל ירושלים פירסמה הערב את העונשים שהוטלו על רם סטי ויניב בן הרוש שהתעמתו והושעו מהקבוצה.
 

רם סטי נקנס ב-12,500 שקלים וב-25,000 שקלים נוספים על תנאי. בנוסף, נקנס סטי ב-3,000 שקלים נוספים שיומרו בהרצאות נגד אלימות שיעביר הקשר במשך 20 שעות. יש לציין כי במועדון שקלו ברצינות לשחרר את סטי, אך ההנהלה החליטה להתחשב בבקשת האוהדים להשאירו במועדון. סרט הקפטן לא יוחזר עוד לקשר בעקבות התנהגותו ועידן טל ימשיך בתפקיד.
 
יניב בן הרוש נקנס ב-7,500 שקלים ויעביר 20 שעות אימון במחלקת הנוער. השוער נקנס גם ב-15,000 שקלים על תנאי. השניים יוחזרו לאימונים ויצטרכו להתנצל בפני המאמן והשחקנים. מהנהלת הפועל נמסר הערב: "הנהלת הקבוצה רואה בחומרה רבה את התנהגות השחקנים".
 
ולנושאים משמחים יותר, הפועל ירושלים שבה הבוקר לאימונים אחרי הניצחון הדרמטי על אום אל פאחם ביום שישי.
 
בקבוצה החמיאו למאמן סלמן עמר ואמרו: "הוא תמיד עושה חילופים מנצחים. טל משעלי שלא ממש צ'אנס עד עכשיו ניצל את ההזדמנות הזאת עד הסוף. למרות כל מה שקורה בקבוצה, סלמן לא נשבר ויש לו הרבה מאוד סבלנות".
 
מוסא סלמן צפוי לשוב להתאמן מחר אחרי שיערוך בדיקת אולטראסונד בכתף. כרגע מסתמן שלא מדובר בפציעה חמורה ואם סלמן ישחק מול בני לוד הוא יעלה עם מסכת על הפנים. אלירן אוחנה ששיחק פצוע מול אום אל פאחם עבר הבוקר טיפולים וימשיך בהם גם מחר. רפי כהן הסיר הבוקר את התפרים. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה