קבוצה כובשת: קטמון ניצחה את כפ"ס



הפועל קטמון ניצחה בבית ושמרה על המקום הראשון. צבאג היה הראשון לכבוש במזג האוויר הטורדני והסוער, את השני כבש כוכב הקבוצה, עידן שמש. הפועל ניצחה את אום אל פאחם משערים של טל שמעיה וטל משעלי

הפועל קטמון השיגה היום ניצחון חשוב מאוד על בית"ר כפ"ס, 0:2, אחת היריבות החזקות בצמרת ליגה א' דרום.
 

ללא הקפטן הפצוע, שי אהרון, החניכים של עופר טסלפפה ממשיכים לדבר על המגרש ולצבור נקודות בדרך להגשמת החלום.
 
אחרי מחצית ראשונה קשה יחסית לאור מזג האוויר הסוער שפקד את טדי ובכלל, עוז צבאג העלה את קטמון ליתרון אחרי שנגח לרשת הכפר סבאית בדקה ה-44.
 
קטמון, שלאחרונה מזייפת במחצית השנייה וקצת נרדמת, עלתה חמה במיוחד למחצית השנייה והייתה טובה יותר. אחרי מספר הזדמנויות ונסיונות, עידן שמש, הכוכב העולה והבלתי מעורער של האדומים עשה זאת שוב וקבע 0:2 בסיום.
 
במשחק שפתח את הסיבוב השני בליגה הלאומית, ניצחה הפועל ירושלים את אום אל פאחם לה הפסידה במחזור הראשון של הליגה. הפועל אומנם לא הציגה יכולת משכנעת אבל בשורה התחתונה, הצליחה להשיג ניצחון חשוב ולשמור על הקרבה למוליכת הטבלה.
 
טל שמעיה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-35. אופיר עזו היה קרוב למצוא את הרשת אך פגע בקורה ושמעיה הצליח לכבוש. במחצית השנייה הקבוצה המקומית שלטה לרוב ורון בן נחום הצליח להשוות. טל משעלי שנכנס במקום עידן טל הצליח לשמח את האוהדים שהגיעו לצפון וכבש את שער הניצחון בדקה ה-85. הפועל נמצאת במקום הרביעי בטבלה, חמש נקודות מהמוליכה מכבי פתח תקווה.
 
צילום: גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה