אוהדי הפועל לשחקנים: האלימות מעכירה את האווירה



אוהדי הפועל נכחו אתמול באימון המסכם לקראת אום אל פאחם. הקפטן לאוהדים :"מעריך אתכם". רם סטי ממתין להחלטת ההנהלה ואמר למקורביו: "מקווה שיסתפקו בעונש סביר"

חמישה מאוהדי הפועל ירושלים: ליאור יונה, פיני בן נחום, אלירן בן ברון, נחום נחום ודוד אוחיון הגיעו אתמול לאימון הקבוצה ונכנסו לחדר ההלבשה על מנת לשוחח עם השחקנים על התקריות האלימות המתרבות בקבוצה.צילום: שיר תמר וליהי אלבו
 

האוהדים פנו לשחקנים ואמרו: "האווירה העכורה והאלימות פוגעת בקבוצה. לפני הפן המקצועי חשוב לנו מאוד שתהיה אווירה חמה ואוהבת בין כולכם". בסיום חילקו האוהדים לשחקנים מכתב אישי.
 
סלמן עמר אמר לשחקנים: "באו לכאן אוהדים שעזבו את העבודה כדי לדבר איתכם ואני מבקש שתפנימו את הדברים".
 
עידן טל, קפטן הקבוצה הוסיף: "אמרתם דברים חשובים מאוד, אני מעריך את העובדה שהגעתם לכאן. בכל מועדון יש מקרים כאלה אבל אצלנו זה באמת מוגזם ואני מקווה שזה ייפסק".
 
רם סטי שעמד ביום רביעי לוועדת משמעת ממתין להחלטה של הנהלת הקבוצה שצפויה להתקבל בתחילת השבוע. הקשר הביע חרטה על מעשיו ולאחר וועדת המשמעת אמר למקורביו: "אני לא יודע מה הם הולכים להחליט אבל בשורה התחתונה יש לי חוזה בהפועל גם לעונה הבאה ואני רוצה להמשיך. אם הם יחליטו לשחרר אותי, כמובן שיצטרכו לשלם לי את מה שמגיע לי אבל אני מקווה שיסתפקו בעונש סביר כי אני מרגיש שאני יכול לתרום עדיין".
 
היום תפתח הפועל את הסיבוב השני במשחק חוץ מול אום אל פאחם לה הפסידה במחזור הראשון. מוסא סלמן ייעדר מהמשחק בעקבות פציעה. אלירן אוחנה שנפצע גם הוא מול מכבי הרצליה ערך אתמול אימון חלקי וצפוי לשחק.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה