מוסא פצוע, הערב: ועדת המשמעת של סטי ובן הרוש



החלוץ ואלירן אוחנה נפצעו מול הרצליה, אוהדים התעמתו ביציע. הקבוצה לא ניצחה כבר שני משחקים,המאמן לא מודאג:"זה קורה". לאונרדו פאסוס הוזכר כמועמד. בתחילת השבוע תדון ההנהלה בנושא החיזוק

הפועל ירושלים חזרה חבולה ופצועה מהמשחק אמש מול מכבי הרצליה.צילום:שיר תמר וליהי אלבו
 

מוסא סלמן נפצע פעמיים במהלך תיקול עם שוער הרצליה אבי איבגי. בפעם הראשונה, איבגי נכנס בברוטליות בסלמן ששבר את אפו כתוצאה מהמכה.
 
החלוץ קיבל טיפול והמשיך לשחק ומאוחר יותר, השוער והשחקן שוב נתקלו זה בזה והתוצאה הייתה מתיחה בכתף. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה אך אומרים כי כבר עכשיו ברור שהחלוץ לא ישחק ביום שישי.
 
מלבד סלמן, גם אלירן אוחנה ספג מכה משחקן הרצליה ברגלו ונפצע. היום עבר הקשר טיפולים אצל ד"ר חמוטל פתיה וגם מחר צפוי להמשיך בהם. כרגע מסתמן שאוחנה יוכל לשחק מול אום אל פאחם.
 
הפועל רשמה אתמול משחק שני ללא ניצחון וללא שערים והמאמן סלמן עמר לא מודאג: "מול רעננה היינו טובים יותר במשחק ההגנה ופחות במשחק ההתקפה ואתמול היינו עדיפים בכל פרמטר. הגענו למצבים ולא השכלנו להבקיע שער, המזל לא היה איתנו. שני משחקים לא הבקענו שער, נצטרך לעבוד על זה ונשתפר. זה קורה".
 
לשאלה האם שחקניו מושפעים מבעיות המשמעת המתרבות בקבוצה ענה עמר: "השחקנים עושים עבודה מצויינת והם מספיק בוגרים כדי להתנתק מהדברים שלא קשורים לכדורגל. הם עושים את הדברים כמו שאני מבקש מהם".
 
בעניין החיזוק, בהפועל מבינים כי החזרתו של אורי פסו מקפריסין עשויה להיות סבוכה ונראה כי הרעיון ירד מהפרק בשלב זה. הבלם עצמו אמר למקורביו שהוא לא מאמין שיוכל להשתחרר בינואר ובכל מקרה, פסו יודע שאם יחזור להפועל הוא יהיה שחקן ספסל ולא יסכן את מעמדם היציב של יוסי ביטון ומעוז סמיה המצויינים. אקס בית"ר ירושלים, לאונרדו פאסוס שישוחרר בינואר מהפועל עכו, מועמד לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה.
 
המאמן התייחס לנושא החיזוק וסיכם: "אני אפגש עם מוטי בתחילת השבוע ונתחיל להתעסק בזה. עדיין לא החלטתי באיזה עמדות אני רוצה להתחזק ובכל מקרה אני לא הולך לעשות שינויים גדולים".
 
בסיום המשחק אתמול נרשמה תקרית אלימה ומכוערת, הפעם ביציעים. אחד האוהדים ירק לעברו של עידן טל וקילל אותו, וחברו של טל שנכח ביציע התעמת איתו. יתר האוהדים ניסו להפריד בין השניים אך ללא הצלחה והם החליפו מספר מהלומות עד שנרגעו. המשטרה הגיעה לאיצטדיון אחרי שהתקרית הסתיימה.
 
היום בערב יעמדו לוועדת משמעת יניב בן הרוש ורם סטי שהושעו בשבוע שעבר אחרי שרבו באימון. בקבוצה מדגישים כי השניים צפויים להיענש בחומרה. חוג האוהדים של הקבוצה העביר מסר ליו"ר הקבוצה מוטי גמיש בעניין השניים: "אנחנו מבינים שרם ויניב יעמדו הערב לוועדת משמעת ומבקשים להשמיע את קולנו בנושאאנחנו רוצים להזכיר כי מדובר בשני שחקנים שמאד חשובים לנו האוהדים, שחקנים שהם סמלים וככאלה אנו מאמינים כי יש לנהוג בהם תוך התחשבות בנושא הזה.
 
"נזכיר כי רם סטי חזר להפועל ירושלים לפני 3 שנים כשויתר על שכר גבוה יותר מתוך מכוונות לטובת הקבוצה וכאקט הירואי של סמל אמיתי. גם יניב שנמצא כבר שנים במועדון תמיד היה חביב הקהל.
עם זאת, אנחנו רואים בחומרה את מעשיהם ומבינים כי הם חייבים להיענש, לכן נקבל כל החלטה שתתקבל הערב. אנחנו מבקשים ממך מכל הלב ובהתרגשות רבה לקחת בחשבון את חשיבותם של השניים לאוהדים והמועדון ולא לשחרר אותם מהקבוצה. אנו בטוחים כי תשכילו למצוא עונשים שלא יפגעו בפרנסתם".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה