חלוקת נקודות במושבה: תיקו בין בית"ר לק"ש



משחק גדול במושבה: אבי ריקן נגח את השער הראשון בדקה השנייה אבל ק"ש הצליחה לבצע מהפך. חן עזריאל איזן בדקה ה-61. ערן לוי הוחלף לקראת סוף המחצית, הקהל זעם. כהן: "הוא איבד יותר מידי כדורים"

בית"ר ירושלים אירחה הערב את עירוני קריית שמונה המשתפרת בפתח תקווה, זכר לעונש הרדיוס שספגה הקבוצה.
 

בית"ר רשמה תיקו נוסף, הפעם 2:2 מול האלופה. אלי כהן החליט לערוך שינויים בהרכב ופתח עם אלי דסה וערן לוי במקומם של שי חדד ואופיר קריאף.
 
סטיבן כהן ערך הופעת בכורה אחרי שהיום בצהריים הצליחה בית"ר להעביר את החוזה שלו בבקרה התקציבית. דן אייבנדר שנפרד בתחילת העונה מהקבוצה פגש את חבריו בפעם הראשונה העונה.
 
מהלך המשחק: מי היה מאמין? אבי ריקן עשה זאת שוב, הפעם כעבור שתי דקות בלבד. ערן לוי הגביה כדור חופשי שמצא את אבי ריקן, הקשר נגח פנימה וקבע 0:1.
 
ק"ש התאוששה מהר והייתה קרובה לכבוש את השוויון שמונה דקות מאוחר יותר. הרוש היה עירני והציל את בית"ר. בדקה ה-17 הצליחה האלופה לחזור: אדריאן רוצ'ט הכניס כדור עומק וסנטיהו סלליך שעמד במקום הנכון בזמן הנכון הפציץ את הרשת של הרוש חסר האונים.
 
ערן לוי הרים כדור חופשי נוסף בדקה ה-36 ופגע בקורה הרחוקה. מתן בראשי השתלט על הריבאונד אבל החמיץ ברשלנות. אלי כהן החליט להוציא את ערן לוי בדקה ה-40, דבר שהכעיס מאוד את הקהל הבית"רי שקרא "ביזיון" ועודד את השחקן המאוכזב. דומיניק גאלבינה נכנס במקומו.
 
המחצית השנייה נפתחה בסערה. אבי ריקן הגיע לשתי הזדמנויות מצויינות והחמיץ ואז ק"ש ניצלה את הרגע לבצע מהפך. אופיר מזרחי עבר את אריאל הרוש בקלות והעלה את ק"ש ליתרון בדקה ה-53.
 
בית"ר לא נשברה ולא ויתרה ושמונה דקות מאוחר יותר חן עזריאל הצליח להשוות, 2:2 במושבה. בדקה ה-62, סטיבן כהן עלה לבכורה מחודשת במדי בית"ר ירושלים במקומו של עמית בן שושן.
 
אלי כהן אמר בסיום המשחק: "החילוף על ערן לוי הוא מקצועי. הוא איבד יותר מידי כדורים וכשהוא יצא שלטנו במשחק. אני צריך קצב במשחק ושלא מתאים לי אני מכניס שחקנים שיגרמו הנאה לקהל".
 
כהן הוסיף ואמר: "אני מאוכזב שלא ניצחנו, הייתה תצוגת כדורגל נפלאה בזכות השחקנים שלי ששטפו את המגרש".
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה