בית"ר הרוויחה כמיליון שקלים מהמשחק מול מכבי תל אביב



אחרי כל ההוצאות, כמיליון שקלים נותרו בקופת המועדון והמטרה היא אחת- להתחזק. אלי כהן מתעקש להחתים את סטיבן כהן, בבית"ר מצפים שיפחית בדרישותיו. המאמן מעוניין בחלוץ זר

בבית"ר ירושלים מרוצים מאוד מהתיקו מול מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב.התמונה באדיבות עמוד הפייסבוק של בית"ר
 

אומנם הקבוצה של אלי כהן לא הציגה יכולת טובה ומשכנעת אך במועדון מעודדים מכך שהקבוצה הצליחה לחזור ולהשוות למרות מזג האוויר וכאמור היכולת.
 
ביום שאחרי, בית"ר ירושלים כבר מתכננת להתחזק, הרבה בזכות הכספים שהרוויחה מהמשחק אמש. המועדון העשיר את קופתו בכמיליון שקלים אחרי הוצאות האבטחה, חלוקת הכספים עם בימות והתשלום לאיצטדיון רמת גן.
 
במועדון מתכוונים לפנות לבקרה התקציבית ובשלב ראשון לבקש מהם לאפשר את החתמתו של סטיבן כהן שמתאמן עם הקבוצה כבר למעלה מחודש. כהן דורש סכום גבוה מידי לטענת בית"ר אך במועדון מעריכים כי ברגע שיגישו לו את החוזה בו יוכלו לעמוד, הוא לא יהסס ויחתום.
 
אלי כהן אמר אמש כי בכוונתו להתחזק גם בעמדת החלוץ וכרגע נראה כי הוא מתכוון להנחית חלוץ זר. איש העסקים, אלי טביב ישב אתמול ביציע הכבוד ברמת גן.
 
טביב עדיין לא מסר את החלטתו בנוגע לבית"ר אך מסתמן כי במהלך השבוע ייפגש עם נציגיו של גאידמק על מנת למסור את החלטתו ואולי גם לנסות לקדם את המו"מ התקוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה