בית"ר ומכבי ת"א נפרדו בתיקו



אחרי הכנות שלא היו מביישות גמר גביע, שתי הקבוצות נפגשו באיצטדיון ר"ג לעיני 28,000 צופים. מכבי תל אביב שמה סוף לשעמום עם שער של אלירן עטר בדקה ה-51. קובי מויאל נגח ואיזן עשר דקות מאוחר יותר

בית"ר ירושלים אירחה הערב את מכבי תל אביב באיצטדיון רמת גן.
 

28,000 צופים הגיעו למשחק, נתון שיעשיר משמעותית את קופת בית"ר. מבחינה מקצועית, אלי כהן פתח עם קובי מויאל בקישור במקומו של ערן לוי המוצהב.
 
בהגנה פתחו כרגיל שי חדד, מתן בראשי, דינו סקוורץ' וחיים מגרלשוילי. קובי מויאל, דריו פרננדז, אבי ריקן ואופיר קריאף פתחו בקישור ועמית בן שושן וחן עזריאל משלימים בהתקפה.
 
המחצית הראשונה יצאה לדרך תחת גשם שוטף. בית"ר לא בזבזה זמן וכבר בדקה השנייה הייתה צריכה לעלות ליתרון כאשר שי חדד הכניס כדור רוחב לאופיר קריאף אך אניימה הדף. 
 
שתי דקות מאוחר יותר הכשיל דינו סקוורץ' את מונס דאבור ברחבה, אך דניאל בר נתן התעלם ובית"ר ניצלה מפנדל. הקבוצה של אלי כהן לא הגיעה למצבים ואפשר לסכם את המשחק כמשעמם עד כה.
 
המחצית השנייה נפתחה עם שער של אלירן עטר. ראדי הכניס כדור עומק לחלוץ שבעט מצויין לפינה של אריאל הרוש, 1:0 למכבי. למרות שהיכולת שלה עדיין בינונית, קובי מויאל נגח את השיוויון אחרי קרן שהרים חן עזריאל, 1:1 בר"ג.
 
אפשר לסכם ולומר שבית"ר שכחה להתייצב למשחק ומכבי תל אביב ללא ספק הייתה עדיפה. קובי מויאל הציל את בית"ר משעמום ומהפסד.
 
אלי כהן אמר בסיום: "לא הגענו להצגה היום בערב. הקהל עושה את הליגה ושלא יגידו שאין כדורגל. ההצגה הגדולה זה הקהל ומגיע לו שאפו. לא הסתדרנו עם המגרש אבל זה לא תירוץ. מכבי שלטה ובאה לשחק עם קשר דפנסיבי וזה הקשה עלינו".
 
המאמן המשיך: "מכבי קצת יותר חזקה מאיתנו. לקובי מויאל יש יתרונות במשחק כזה. היה קשה להניע כדור במשחק בגלל הגשם והרוח אבל מכבי שיחקה עם שקט וביטחון וזה מה שביקשתי מהשחקנים. אנחנו צריכים סגל ארוך. אנחנו רוצים לצרף את סטיבן כהן ועוד חלוץ. אנחנו קבוצה בהתהוות ואין מה לעשות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה