הפועל מתכוננת לרעננה: רוצים יציעים אדומים



הקבוצה תארח ביום שישי את הפועל רעננה(שידור ישיר) וההנהלה תנסה למשוך כמה שיותר אוהדים. מאות חולצות אדומות יחולקו לצופים, כרטיסים יחולקו בבתי הספר. יאיר אסייג מאמן הנוער

הפועל ירושלים מתכוננת במרץ למשחק הצמרת ביום שישי מול הפועל רעננה. לצד ההכנות המקצועיות, ההנהלה נערכת בפן השיווקי.
 

בימים האחרונים התקבלה תרומה של מאות חולצות אדומות שיחולקו ביום שישי לאוהדים שיגיע לטדי.
 
בנוסף, תעזור הקבוצה לאוהדים לרכוש אביזרי עידוד. הפועל תחלק ביומיים הקרובים כרטיסים לכל מחלקת הנוער, ותדאג לחלק כרטיסים בבתי הספר.
 
"המטרה היא למלא את היציעים ולצבוע אותם באדום. הקבוצה במומנטום חיובי וככל שיגיע יותר קהל, זה ידחוף את השחקנים וידרבן אותם", אמרו בקבוצה.
 
בעניינים אחרים, שלושה חודשים אחרי שעזב את הפועל, מונה ניר מנדל שוב למנהל השיווק של המועדון. גם בקבוצת הנוער חלו שינויים כשיאיר אסייג מונה למאמן הקבוצה. אתמול העביר אסייג את האימון הראשון.
 
ההנהלה ערכה שימוע לחיים בן דוד שהתפטר בשבוע שעבר מקבוצת הנוער והחליטה על השעייתו למשך שבועיים. בתום תקופת ההשעייה יקבל בן דוד תפקיד אחר במחלקה.
 
הפועל קיבלה השבוע תרומה של 150,000 ש"ח מאיש עסקים מחו"ל שבחר לא לחשוף את זהותו. התרומה מצטרפת לחסות שהשיגה הקבוצה בסוף השבוע שעבר בסך 90,000 ש"ח. במועדון מנהלים בימים אלו מו"מ מול ספונסר ראשי. בהפועל מתכוונים לערוך שינויים בסגל בחודש ינואר ולצרף 2-3 שחקנים בכירים. במועדון אישרו כי יחולו שינויים וכי שחקנים ישוחררו.
 
מוטי גמיש ממשיך בפגישות בעירייה ובמס הכנסה על מנת למצוא דרך לצמצם את חובותיה הגבוהים של הקבוצה שמוערכים ב-14 מיליון שקלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה