סלמן עמר פוצץ את האימון, חיים בן דוד התפטר מהנוער



סוער בחוץ, סוער גם בהפועל: עמר פוצץ את האימון אחרי שעידן טל ואיציק כהן התווכחו. חיים בן דוד לא קיבל שכר של חודשיים והתפטר, בלאגן במחלקת הנוער

האקשן בהפועל ירושלים נמשך גם השבוע: אימון הבוקר של הקבוצה פוצץ על ידי המאמן סלמן עמר.
 

איציק כהן ועידן טל התווכחו מספר פעמים במהלך האימון מה שגרם לעמר לשלוח את הקבוצה כולה למקלחת מוקדמת. 
 
וגם במחלקת הנוער של הפועל לא ממש שקט. מאמן הקבוצה, חיים בן דוד שהעלה את האדומים לליגת העל בתום העונה שעברה, התפטר אמש מהמועדון.
 
בן דוד לא קיבל את שכרו על חודש אוקטובר ונובמבר וביקש מהנהלת הקבוצה להכין לו את השכר תוך יומיים. במועדון לא אהבו את הדרישה של המאמן ואתמול לפני אימון הערב של קבוצת הנוער, הגיע משה גמיש, אביו של יושב ראש הקבוצה, מוטי גמיש לחלק משכורות לכלל עובדי המחלקה. היחיד שלא קיבל את שכרו הוא בנדה, וכאן מתחילה מלחמת הגרסאות.
 
בן דוד נכנס לחדר ההלבשה והודיע לשחקנים שהוא עוזב, והם בתגובה סירבו להתאמן ולא עלו למגרש.
 
בהפועל טענו הבוקר כי בנדה הוא זה שהמריד את הילדים וזיו בצלאל, יועץ התקשורת של המועדון מסר: "חיים לא פוטר, הוא לקח את הרגליים והלך למרות שאמרו לו שמוטי בדרך למועדון כדי לדבר איתו על עניינים מקצועיים ולשלם לו את שכרו. הוא עשה את זה לעיני כל השחקנים וככה לא מתנהג מאמן ומחנך של בני נוער".
 
בן דוד זומן הבוקר לשיחה עם אריה גמיש, דודו של היו"ר וקיבל הצעה לאמן את קבוצת הילדים תוך הבהרה: "את קבוצת הנוער לא תחזור לאמן".
 
בנדה אמר ל"ירושלים נט": אני רוצה לרענן את זכרונם של אנשים ולהזכיר שלא קיבלתי משכורת ונאמר לי שאולי אקבל בסוף השבוע. אתמול שאלתי את משה גמיש מה עם השכר שלי והוא אמר שאין עדיין, אז כך שלומר שמוטי היה בדרך עם הכסף שלי, זה לא נכון. חילקו שכר לכולם ורק אני לא קיבלתי. לא רציתי להתפטר, הם אלה שגרמו לי ללכת ושכל אחד יעשה את הפרשנות המאוד פשוטה. לא מתעסקים לאנשים עם כסף".
 
המאמן הוסיף: "חינכתי המון ילדים, חלקם שחקנים מובילים בבית"ר, כך שאין לאף אחד זכות להעביר ביקורת על צורת ההתנהלות שלי מול השחקנים. סך הכל אמרתי לשחקנים את האמת והם אלה שהחליטו לא לעלות להתאמן. הם נורא קשורים אליי ואולי יש כאלה שמסרבים לקבל את האמת הזאת. אני יכול להבין את המעשה של הילדים אבל אני לא מקבל אותו כי הם מקצועניים. נתתי מספיק לאגודה ואני חושב שמגיע לי יחס מכובד יותר".
 
יחד עם בן דוד התפטרו גם שלמה סולטן מאמן הכושר, יוסי בן עוז פיזיוטרפיסט הקבוצה ודליה גלילי המנהלת מחלקת הנוער. סימו פרץ, עוזרו של בנדה צפוי לקבל תפקיד חלופי במחלקה. מאז התחלפה הנהלת הפועל עזבו את המחלקה גם מוריס אוחיון וצחי אידליץ.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה