פנסו: אווירה מדהימה, התרגשתי מאוד



הרכש החדש של הפועל קטמון כבש אתמול בבכורה ובמועדון אומרים:"עופר קלע בול". שי אהרון יעבור היום בדיקה רפואית וצפוי להחמיץ גם את משחק הגביע

כשיותם פנסו הגיע להפועל קטמון, היו כאלה שהטילו ספק ביכולות שלו, בעיקר לאור שחרורו ממרמורק.צילום:גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים
 

עופר טסלפפה לא התרגש מהדיבורים מסביב, ובטח שלא ייחס חשיבות לדבריו של חנן עדני והיה בטוח שפנסו הוא בדיוק מה שקטמון צריכה.
 
אתמול ערך הקשר הופעת בכורה וגם החזיר את קטמון לעניינים כשכבש את שער השוויון. במועדון שיבחו את השחקן ועוד יותר את עופר טסלפפה ואמרו: "עופר קלע בול עם פנסו. עד עכשיו, הרכש שלו מוכיח את עצמו".
 
פנסו עצמו היה נרגש גם הבוקר ואמר ל"ירושלים נט": "האווירה בטדי הייתה מדהימה. הרבה זמן לא ראיתי קהל כמו של קטמון, גם בליגת העל אין דברים כאלה. הצוות של הקבוצה, ההנהלה והשחקנים קיבלו אותי בחום".
 
על השער שכבש אמר: "היינו חייבים את הגול אחרי שנקלענו לפיגור. אמרתי לעצמי שאני חייב לצאת קדימה כמה שיותר ואני פשוט מאושר. התרגשתי מאוד שכבשתי והנה, נסגר החוב שלי לאוהדים אחרי שדוד שלי "הרס" להם את העלייה. אם לא אני, מישהו אחר היה כובש, יש לנו קבוצה מצויינת".
 
קפטן הקבוצה, שי אהרון, ניסה לעבור מבחן כשירות לפני המשחק אמש אך לא הצליח. במועדון חוששים מאוד שמדובר בפציעה חמורה והקפטן יעבור היום בדיקה רפואית. בכל מקרה, נראה שאהרון לא ישחק מול עירוני שדרות ביום שלישי ואולי גם יחמיץ את המשחק מול קריית גת.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה