בבית"ר בטוחים: לפחות 25 אלף אוהדים יגיעו לר"ג



הקבוצה של אלי כהן מתקרבת לצמרת בצעדי ענק ובמועדון מעריכים שהצופים יגיעו בהמוניהם לצפות במשחק הצמרת מול מכבי תל אביב. הבית"רים בונים על ההכנסות שאולי יסגרו את הגרעון. המשטרה:״בשעות הקרובות צפויות התפתחויות בעניין האוהד שהשליך את המצת״

משבוע לשבוע, בית"ר ירושלים ממשיכה במסע המופלא שלה לעבר צמרת הליגה. הקבוצה הגיעה אמש למקום הרביעי בטבלה, בזכות שער מדהים של אבי ריקן בתוספת הזמן.
 

למעט אלי כהן שתמיד אמר שמבחינתו הוא מחזיק בקבוצת צמרת, אף אחד במועדון לא באמת האמין שכך תתפתח העונה של הצהובים.
 
למעט ההפסד למכבי חיפה, בית"ר רשמה שבעה משחקים ללא הפסד, הישג מרשים לכל הדעות שהציב את הקבוצה בחלק העליון, למרות כל הקשיים שעברה בקיץ ובתחילת העונה.
 
בסיום המשחק אירעה תקרית מביכה בין המאמן למנהל האיצטדיון בנתניה אילן יבלקובסקי. הנתנייתי סירב לאפשר לשחקני בית"ר לערוך אימון שחרור על הדשא דבר שהרגיז מאוד את כהן שהשתולל וצעק: "מי אתה בכלל? השחקנים שלי יתאמנו כאן ואני לא שואל אותך".
 
ביום שני הבא, תארח בית"ר את מכבי תל אביב באיצטדיון רמת גן ובמועדון פשוט מאושרים מה"עונש" שניתן להם בבית הדין, לארח מחוץ לטדי.
 
במועדון צופים כי בעקבות העברת מיקום המשחק ולאור הניצחון הגדול על נתניה, יגיעו לטדי לפחות 25 אלף אוהדים משתי הקבוצות, דבר שישפר משמעותית את ההכנסות של בית"ר.
 
בית"ר הצהירה בבקרה התקציבית על הכנסות של 5 מיליון שקלים ממכירת כרטיסים, ואם התחזיות שלה יתממשו מול מכבי ת"א, הקבוצה תעבור את הסכום עליו הצהירה כבר בשלב כה מוקדם של העונה.
 
בצד המקצועי, אבי ריקן, כוכב המשחק, זכה אתמול למחמאות ובין היתר נאמר: "הוא העניק לנו שלוש נקודות במו רגליו". הקשר אגב מוביל את טבלת הכובשים של בית"ר עם שישה שערי ליגה ב-12 מחזורים.
 
עוד שחקן שזכה למחמאות ושבחים הוא מתן בראשי שכזכור, בשלב מוקדם של העונה ירד לספסל אחרי שהשריף לא אהב את צורת המשחק שלו. בראשי שלא נשבר והמשיך לנסות, הפך לאחד השחקנים היציבים בהרכב הבית"רי ואמר: "כל שחקן בארץ חולם לחוות את מה שהיה בנתניה. אין לי מילים לתאר את הטירוף עם הקהל במשחק הזה. אי אפשר שלא לאכול את הדשא ולנסות לשמח אותם. זה לא הפתיע אותי, אני יודע מה עובר על אוהדי בית"ר וכמה הם הולכים איתנו לכל מקום השנה".
 
על המשחק הצפוי מול מכבי תל אביב אמר הבלם: "לא יצא לי לשחק מול 30 אלף ברמת גן, זה מסוג המשחקים שכולם רוצים להיות חלק מהם. מכבי קבוצה מצויינת שמבקיעה שבועיים רצוף רביעייה, אבל גם אנחנו לא פראיירים, נבוא וניתן את כל מה שיש לנו נגד מכבי ולא נוותר. אנחנו בתקופה טובה ולא רוצים לתת לאף אחד להרוס לנו אותה".
 
כובש השער השני במשחק, ערן לוי ששב אתמול להרכב, ייאלץ לצפות בחבריו מהיציע מאחר וצבר חמישה כרטיסים צהובים ולא יוכל לשחק מול מכבי תל אביב.
בעניין אחר, מסתמן כי משטרת ירושלים עלתה על עקבותיו של האוהד החשוד בהשלכת המצת שפגע בקוון עמיחי מוזס מול מכבי חיפה. דובר המשטרה, שמוליק בן רובי סירב לאשר את הדברים אך הוסיף כי ״ בשעות הקרובות צפויות התפתחויות״. מבית״ר נמסר: ״אין בידנו מידע חדש אך אנחנו מעריכים כי המשטרה כבר יודעת מי הוא אותו אוהד״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה