ריקן העניק לבית"ר ניצחון דרמטי



אבי ריקן, כוכב הערב, ניצח לבית"ר את המשחק בתוספת הזמן. עוד קודם לכן, בית"ר שמטה יתרון פעמיים. ריקן כבש את הראשון, ערן לוי את השני

משחק מצויין ודרמטי התפתח הערב בנתניה.
 

בית"ר ירושלים הגיעה למשחק אחרי הפסד בטדי, ושבוע לפני המשחק מול מכבי תל אביב באיצטדיון ר"ג. ריקן היה השחקן הלוהט במשחק וסיים עם צמד. ערן לוי שב להרכב של אלי כהן והחזיר למאמן בשער.
 
מחצית ראשונה: ערן לוי בעט כדור חופשי מ-20 מטרים בדקה השביעית, עבר את החומה הנתנייתית בקלות אך סנאמו היה עירני ועצר את לוי. שתי דקות מאוחר יותר, נתניה הייתה קרובה לעלות ליתרון אך אריאל הרוש עצר את שריקי.
 
בדקה ה-13 אבי ריקן המצויין שיחרר כדור מצויין מקצה הרחבה והכניע את סנאמו. שער ענק לריקן שממשיך ביכולת המצויינת שלו. בית"ר ניסתה אבל לא החזיקה מעמד, ובדקה ה-27, דרגאן צ'ארן סובב כדור חופשי נפלא לחיבורים וקבע את השיוויון. צ'ארן היה קרוב מאוד לצמד דקה לפני הירידה למחצית אך הרוש התעורר בזמן והציל את הכדור מקו השער.

מחצית שנייה: ההזדמנות הטובה הראשונה הגיעה בדקה ה-54, שוב אבי ריקן. הקפטן עמית בן שושן הגביה מימין, עבר את סנאמו וריקן בעט לשער אך עדו לוי הציל את נתניה מקו השער. ריקן המשיך להיות האיש של בית"ר ובדקה ה-66 הגיע למצב נוסף כשבעט מצויין מהאוויר אך סנאמו עמד במקום הפעם וקלט.

ערן לוי החזיר את בית"ר לעניינים בדקה ה-67. לוי הכניס כדור רוחב לערן לוי שהכניע את שוער נתניה וקבע 2:1. בית"ר שוב שמטה יתרון. עשר דקות עברו משערו של ערן לוי ואחמד סבע שנכנס מחליף נגח למרכז הרחבה. שיתוף פעולה נהדר בין שריקי ללופו הסתיים בשער שוויון.

אבי ריקן, שחקן המשחק ללא כל ספק, החזיר את היתרון לבית"ר ירושלים ולאלי כהן המאושר בתוספת הזמן. בית"ר חוזרת לנצח, שבוע לפני המשחק מול מכבי תל אביב.

הרכב בית״ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרשווילי, מתן בראשי, דינו סקוורץ', שי חדד, אופיר קריאף, דריו פרננדס, ערן לוי, אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה