איציק כהן מחוץ לסגל מול נצרת עלית



המאמן החליט להעניש את החלוץ ביד קשה ובישר לו באימון המסכם שהוא לא בסגל למשחק. כהן זעם על ההחלטה, ביום ראשון יעמוד לועדת משמעת. חוג האוהדים במסר:"קוראים לשחקנים לחדול מהתעסקות בדברים שלא קשורים לכדורגל"

סלמן עמר הדהים את השחקנים שלו אתמול כשרשם על הלוח בחדר ההלבשה את הסגל שמוזמן למשחק מול נצרת עלית.
 

עמר השאיר מחוץ לסגל את החלוץ איציק כהן שצבר לאחרונה כמה וכמה עבירות משמעת וויכוחים עם עידן טל ורם סטי. יש לציין כי הפועל תחסר היום גם את אלירן אוחנה שהורחק מול הפועל פתח תקווה וגם את אופיר עזו המוצהב.
 
למרות חשיבותו הרבה של המשחק, עמר החליט לשים סוף להתנהגות של החלוץ שמצידו זעם כשקיבל את הידיעה על כך שייאלץ לבלות ביציע. בנוסף לכך, ביום ראשון יעמוד כהן לועדת משמעת יחד עם יוסי ביטון.
 
זיו בצלאל, יועץ התקשורת של המועדון מסר:"זאת החלטתו של המאמן ומעבר לכך אין מה להוסיף".
 
בעקבות ריבוי בעיות המשמעת בקבוצה ולקראת המשחק, פרסם אתמול חוג האוהדים של הפועל ירושלים הודעה לשחקנים: "חוג האוהדים קורא לכלל השחקנים לחדול לאלתר מההתעסקות בדברים שלא קשורים לכדורגל במהלך המשחק. לא עוד ויכוחים והערות לשופטים, לא עוד חילופי דברים בין שחקנים במהלך המשחק - זה לא ראוי, זה לא הפועל ולא בשביל זה אנחנו משלמים כסף בכניסה".
 
"בסיום המשחק מול הפועל פ"ת ציין אופיר עזו כי "לפעמים מתפרצות רגשות, וזה הרבה בגלל שכולם רוצים לנצח ובגלל שזה כואב להפסיד". אנחנו מסכימים ומבינים שכולנו בני אדם וכולנו מתעצבנים ומתרגשים במהלך משחק, אך מבקשים מכם למצוא את הגבולות שלכם ולהבין שהרוח של הפועל ירושלים, האידאלים שלנו - סותרים לגמרי התנהגות כזו".
 
כאמור, לא רק האוהדים זועמים על ההתנהגות הבלתי מקצועית של חלק משחקני הקבוצה,אלא גם בהנהלה שמתכוונת להנהיג קוד אתי חדש שיגרור קנסות ועונשים כבדים לשחקנים שיעברו על כללי ההתנהגות של המועדון.

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה