בית"ר עמדה לדין, קורנפיין: הנזק שייגרם לנו גדול



בית"ר ירושלים עלולה לספוג עונש כבד בעקבות זריקת המצת על הקוון עמיחי. קורנפיין הסביר שההפסדים עשויים להגיע ל-750 אלף שקלים.הדיין: "השופט עשה איתכם חסד שלא סיים את המשחק"

בית"ר ירושלים התייצבה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ועמדה לדין באשמת התרפעות אוהדים ופריצת אוהד לכר הדשא.
 

בדו"ח השופט צויין כי אחד האוהדים השליך מצת לעבר הקוון עמיחי מוזס ובנוסף נכתב כי אוהד פרץ לדשא ושתי שקיות גרעינים הושלכו למגרש.
 
יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין ייצג את המועדון בדיון ואמר: "האוהד שאחראי על זריקת המצת לא נתפס. המשטרה מחפשת אותו. אנחנו משקיעים מאות אלפי שקלים בכל משחק על אבטחה ומבקשים מהאוהדים להימנע מקריאות גזעניות. אנחנו מודים בעבירות אך קשה לנו לשלוט באירועים ספציפיים".
 
קורנפיין התייחס גם לעונש על תנאי שעומד נגד הקבוצה והסביר: "הנזק הכלכלי שייגרם לנו הוא גדול. לבית הדין יש שיקול דעת. אוהדי הפועל תל אביב פגעו גם הם בקוון והעונש על תנאי שעמד נגדם לא מומש. אנחנו צפויים להפסיד 750 אלף שקלים אם לא יהיה קהל מול מכבי תל אביב. תהיה בעיה לשלם משכורות".
 
הדיין ישראל שמעוני פנה לקורנפיין ומוטי ירוחם שנכח גם הוא בדיון ואמר: "השופט עשה איתכם חסד שלא סיים את המשחק. יש גבול לכמה אפשר ללכת לקראת בית"ר. בית הדין העליון אמר שלא ניתן לדחות את העונש ואני מסכים".
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה