בית"ר לדין: לא צריכים להיענש בגלל אוהד אחד



בית"ר ירושלים תתייצב היום ב-16:00 בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. עמותת האוהדים: "היינו מצפים מאותו אוהד שהיה מספיק ״אמיץ״ לזרוק את המצת,לקחת אחריות ולהתוודות על המעשה"

פלאש 90
אחרי הפסקה קצרה בלבד, בית"ר ירושלים תגיע היום שוב לבית הדין של ההתאחדות ותעמוד לדין באשמת התפרעות אוהדים אחרי שאחד מאוהדיה השליך מצת שפגע בראשו של הקוון עמיחי מוזס ביום שני האחרון.
 

נגד הקבוצה עומד עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי, ובית"ר תזדקק היום להרבה מאוד מזל כדי להימנע מהפעלתו של העונש.
 
בבית"ר מתוסכלים מההתנהגות של קומץ אוהדים שמסבך אותם בצרות מבלי לחשוב על ההשלכות. במקרה זה, בית"ר תנסה לשכנע את הדיינים כי מדובר באוהד אחד, ועל פי תקנה שקבע יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לא מענישים קבוצה על התנהגות של אוהד יחיד.
 
סביר מאוד להניח שהטענה לא תעזור היום בבית הדין אך בקבוצה ינסו לעשות כל שביכולתם על מנת למנוע את הפעלת העונש. אם בכל זאת הקבוצה תענש, היו"ר איציק קורנפיין צפוי לבקש דחייה של העונש כך שבית"ר תוכל לארח את מכבי תל אביב בטדי עם קהל. במועדון בונים על ההכנסות מהמשחק שעשויים להתקרב למיליון שקלים, דבר שיכול להעשיר את קופת המועדון ולצמצם את הגרעון.
 
עמותת האוהדים פירסמה אמש הודעה ובה נכתב: " ועד העמותה חוזר ומבקש מקהל האוהדים להמנע מתקריות אלימות ולהתנהג בספורטיביות. נשגב מבינתנו מדוע אוהדים מזיקים למועדון דרך זריקת חפצים ופריצה לדשא במקום להתעסק בתמיכה, עידוד והנאה מהמשחק. מדובר בכדורגל ולא במלחמה".
 
"היינו מצפים מאותו אוהד שהיה מספיק ״אמיץ״ לזרוק את המצת על הקוון, לנהוג בדיוק באותו אומץ, לקחת אחריות ולהתוודות על המעשה עד הבוקר ואולי אז הקבוצה תצליח לחמוק מעונש ע״י בית הדין של ההתאחדות. העמותה מצפה מאוהדי הקבוצה להוקיע מתוכם אוהדים שמחפשים להזיק ולהרוס לקבוצה ומקווה שלא ניתקל בעוד מקרים כאלה בעתיד".
 
בית משפט השלום בירושלים הרחיק אתמול שמונה מאוהדי בית"ר לשנתיים מהמגרשים. אותם אוהדים נצפו משליכים כוסות לאיצטדיון והתעמתו עם שוטרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה