גמיש ועמר עצבניים: מהיום דברים יתנהלו אחרת



המאמן שוחח ארוכות עם השחקנים שלו על בעיות המשמעת בתקופה האחרונה. היו"ר ינהיג קוד אתי חדש. איציק כהן ויוסי ביטון יעמדו לדין משמעתי פנימי וצפויים להיענש

בהפועל ירושלים מתוסכלים מההפסד אתמול להפועל פתח תקווה ומכוונים אצבע מאשימה לשחקנים שבתקופה האחרונה כך נראה, שכחו את תפקידם ועסוקים בעיקר במריבות וויכוחים טיפשיים שפוגעים שבוע אחרי שבוע בקבוצה כולה.
 

אתמול במושבה, רם סטי שעלה מהספסל העיר לאיציק כהן על איבוד כדור ובין השניים החלו חילופי קללות. סטי טען שכהן ירק עליו במהלך הויכוח, כהן עצמו הכחיש. סלמן עמר שצריך להתעסק נטו בכדורגל, מצא את עצמו אתמול, כמו במשחקים האחרונים, מטפל בגנון של הפועל.
 
המאמן אסף היום את השחקנים שלו והעביר להם מסר ברור: "יכול להיות שטעיתי בהתנהלות שלי מולכם בעבר אבל מהיום הדברים יתנהלו אחרת".
 
מי שעוד דיבר עם השחקנים הוא היו"ר, מוטי גמיש שהיה נסער בעקבות ההרחקות ובעיות המשמעת בתקופה האחרונה. גמיש זעם על השחקנים והודיע להם כי הוא מתכוון להחתים את כולם על קוד אתי חדש שיבהיר להם את החוקים של המועדון. איחורים, דיבורים מיותרים עם השופט, וויכוחים,הרחקות וכו' יגררו מעתה קנסות.
 
עמר לקח לשיחות אישיות את איציק כהן ורם סטי ושמע מהם על התקרית אתמול. ההנהלה עדיין לא החליטה האם להעמיד לדין את רם סטי ולעומת זאת יוסי ביטון ואיציק כהן יעמדו לדין משמעתי ככל הנראה ביום ראשון וצפויים להיענש.
 
"צריך להפריד בין נושאים מקצועיים ליתר הדברים. משמעת טקטית יש לנו בקבוצה ובשפע", אמר המאמן ל"ירושלים נט" והוסיף: "יש לנו כמה בעיות ואני מודע להן. אני אטפל במה שצריך במהרה. הדרך שלי היא לתת לשחקנים את אותו היחס שהייתי רוצה לקבל כשחקן אבל כנראה שזה לא עובד ואני צריך לשנות את זה".
 
כבר ביום שישי הקרוב תחסר הפועל שני שחקנים חשובים מאוד: אופיר עזו המוצהב ואלירן אוחנה שהורחק אתמול. למרבה המזל של הפועל, בית הדין של ההתאחדות לא יעמיד את יוסי ביטון לדין והוא ישוב לסגל מול נצרת עלית.  המשחק אגב לא ישודר בסופו של דבר, כך הודיעו הבוקר להנהלת הקבוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה