בית"ר: רדיוס מול מכבי יפגע בנו אנושות



במועדון יודעים שיצטרכו להתייצב מחר בבית הדין של ההתאחדות שעשוי להפעיל את העונש על תנאי שעומד נגדם: שני משחקי רדיוס. אלי כהן: "לגיטימי להפסיד לחיפה". עמית בן שושן: "זה לא סוף העולם"

בבית"ר ירושלים מתעסקים בעיקר בעונש שצפויה הקבוצה לקבל מחר בבית הדין של ההתאחדות ופחות בהפסד למכבי חיפה.
 

המשטרה טרם איתרה את האוהד שהשליך מצת לעבר הקוון עמיחי מוזס, והאוהד שנעצר אתמול כחשוד במעשה, שוחרר לאחר שהתברר שלא הוא זרק את המצת.
 
בבית"ר חוששים שבית הדין יפעיל את עונש הרדיוס על תנאי שעומד נגדם, דבר שיוביל לפגיעה קשה בהכנסות הקבוצה. בית"ר אמורה לארח במשחק הביתי הבא את מכבי תל אביב ולאחר מכן את עירוני קריית שמונה ודן אייבנדר.
 
בקבוצה מתכוונים להגיע לבית הדין עם התקנה שקובעת שלא מענישים קבוצה בגלל התפרעות אוהד יחיד. אם גם זה לא יעזור, בבית"ר יבקשו לדחות את העונש עד אחרי המשחק מול מכבי תל אביב ויסבירו את הפגיעה הכלכלית האנושה שצפויה למועדון אם לא יוכלו לארח עם קהל. בכל מקרה, בהתאחדות הודיעו שאם יימצא האוהד עד לדיון, בית"ר לא תענש.
 
בנוסף למצת שהושלך על הקוון, המשטרה עצרה אתמול שמונה מאוהדי בית"ר שזרקו כוסות שתייה לעבר המגרש ותקפו שוטרים.
 
מאמן הקבוצה, אלי כהן התייחס להפסד בסיום ואמר: "לגיטימי שנפסיד לחיפה עם סגל כמו שיש להם. חבל שהם התפוצצו נגדנו. הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק. הייתה התלהבות יתר ושחקנים לא הצליחו להיכנס לקצב המשחק. חיפה התאבדה את המשחק".
 
קובי מויאל שכבש את השוויון הזמני אמר: "חיפה שיחקו מצויין אבל לא הגיע לנו להפסיד. אין מה לעשות, מסתכלים קדימה למשחק מול נתניה".
 
הקפטן עמית בן שושן הוסיף: "היה משחק מאוד נוקשה ופיזי, לצערי הפסדנו אותו. אנחנו מרימים את הראש, זה לא סוף העולם". 
 
אלי טביב נכח אתמול בטדי ויצא מהאיצטדיון מחוייך. טביב סירב להסגיר את כוונותיו לגבי בית"ר אך ככל הנראה, במהלך היממה הקרובה יתחילו הצדדים להעביר טיוטות חוזה ראשונות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה